Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Filmistaarid Performance Show'l

    Tänavust Performance Show'd külastas umbes 7500 autohuvilist ehk vaid pool oodatud 15 000 inimesest.
    Peakorraldaja Andrus Mõsovski sõnul loodab ta, et üritus päris miinustesse siiski ei jäänud. Kõik lubatud eksponaadid polnud ka näitusel väljas. Tulemata jäid Ameerika autod Rootsist ja ka kaks tuuningautot samast kandist. Viimastest üks plahvatas mõned kilomeetrid enne Stockholmi, kus ta pidi näituse külastamiseks laevale sõitma.
    Teine sõitis aga vastu seina. Tulemata jäi ka Mr. Fun'i nime all tuntud tuunija oma Nissaniga, kes osales hoopis Soomes Malmi lennuväljal toimunud samalaadsel üritusel.
    "Eelmisel aastal oli küll autosid rohkem, kuid tase tänavusest ka mitu korda madalam," nendib Mõsovski. Mehe sõnul oli Ameerika autode tase sel aastal märksa kõrgem ja samamoodi oli tõusnud ka tuuningautode kvaliteet.
    See on ka loogiline, sest sel aastal sai näha juba spetsiaalselt ainult näituste tarbeks ümberehitatud autosid. Tuuningautodest olid suurimad tõmbenumbrid filmist "Kadunud 60 sekundiga" tuntud Ford Mustang ehk Eleanor ja samuti filmimaastikult pärit Batmani Batmobiil.
    Uutest autodest olid väljapaneku keskpunktiks loomulikult ülieksklusiivsed Bentleyd, Aston Martinid ja Wiesmannid. Baltikumis esindab neid marke Läti firma Royal Motors, kellel on plaanis ka Lätis suur salong avada. Eesti koostööpartneriks on PP International Group, kust neid eksklusiivseid sõidukeid tellida saab.
    Mõsovski seda ei karda, et üritus oleks oma lae saavutanud, pigem on veel palju teha. Järgmise aasta näituse ettevalmistused hakkavad Performance Show' korraldajatel juba selle aasta juunis, kui minnakse Rootsi järgmisi eksponaate välja valima.
    Automotive News Europe andmetel soovib Toyota ehitada Euroopasse kokkupanemistehase.
    Põhjuseks olevat see, et Jaapani autotootja soovib 2015. aastaks müüa Euroopas juba 100 000 Lexust. Automotive News Europe'i tütarväljaanne Automobilwoche tõi loo avalikkuse ette juba 8. mail. Seal räägiti, et uut tehast plaanitakse kas Saksamaale või Prantsusmaale. Samuti mainiti, et tehas hakkab ehitama mitte ainult Lexuseid, vaid selle väravatest hakkavad välja vurama ka Toyotad.
    Tootmine peaks algama viie aasta jooksul ja eelarve tehase käimalükkamiseks on juba kinnitatud.
    Tehas suudaks toota 100 000 autot aastas ja Toyota investeeriks sellesse 800 miljonit eurot. Tehas annaks üle 2000 töökoha.
    See oleks esimene Lexuse tehas Euroopas. Toyotasid ehitatakse juba praegu Suurbritannias, Prantsusmaal, Tšehhis ja Türgis. Toyota on Automotive News Europe'ile ametlikult öelnud, et neil pole hetkel plaani Euroopasse tehast ehitada, küll aga avatakse 2007. aastal tehas Venemaal.
    Toyota loodab 2015. aastaks kogu kontserni peale müüa 1,2 miljonit autot ainuüksi Euroopas.
    Fotod: Indrek Susi
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.