Eestimaalane ei ole brändide suhtes lojaalne

Triin Raestik 30. mai 2006, 00:00

ACNielseni poolt 26. mail esitletud uuringu ShopperTrends 2005-2006 tulemuste põhjal ei ole Eesti tarbija eriti lojaalne toidu- ja esmatarbekaupade brändide suhtes. 70% tarbijatest ostaksid algselt soovitud kauba puudumisel mõne teise brändi toote.

Ligi kolmveerand tarbijatest ostaksid algselt soovitud kaubamärgiga piimatoote puudumisel mõne teise brändi toote. Vaid 9 protsenti läheks soovitut otsima teisest poest.

Lojaalseimad tarbijad on sigarettidel. Üle poole ostjaist läheks soovitud sigaretimargi puudumisel seda teisest poest otsima.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
24. November 2011, 16:02
Otsi:

Ava täpsem otsing