Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tarbeautode müük sai hoo sisse aprillis
Möödunud kevadkuul vallutati uus tipp - 425, mis peaks ennekõike päikese näole tooma statistikutele, kas ajalooannaalidesse tulemuse kirjutamiseks järjekordselt punase viltpliiatsi peavad haarama.
Seda siis esmakordselt tänavu, kuna viimane rekordnumber pärines möödunud aasta novembrikuust, mil müüdi 408 tarbesõidukit.
Kui võrrelda aprilli müüki aga eelmise aasta sama perioodiga, siis põhimõtteliselt pole seal midagi võrrelda, müük hüppas 38%.
Tänavu murti ka aastaid kestnud seaduspärasus, mille kohaselt märtsikuu on alati aprillist edukam müügikuu olnud.
Markidest oli aprillis kõige müüdum Renault, kes edestas tänavu enim tarbesõidukeid müünud Mercedes-Benzi.
Viimaste aegade parima müügi tegi Fiat, kes toetus põhiliselt väikekaubikute edule, omaniku leidis 27 Doblot.
Nagu on kinnitanud mitmed automüüjad, on tarbesõidukite ostjate ostukäitumine hoopis teistsugune kui sõiduautode puhul. Viimase ostu kaalutakse tavaliselt kaua, enne kui lõplik valik tehakse. Tarbesõidukite ost on aga sõltuvuses reaalsest vajadusest - täna on vaja ning homme peab see juba tööd tegema.
62% tarbesõidukite müügiturust kuulub väike- ning suurkaubikutele, raskeveokite osa on 24%.