Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
VW Caddy - liiga hea, et olla tõsi
Tegelikult sai Caddy puhul natuke pattu tehtud. Prooviautoks ei olnud mitte klassikaline Caddy kaubik, vaid Caddy Life, mida iseenesest võib pidada hübriidautoks. Saab ju seitsmekohalise masina viimase istmerea välja võtta ja niiviisi arvestatava kaubaruumi tekitada.
Juhul kui otsite rohkem sõidumugavust, siis tekib küsimus, kas muretseda endale Caddy Life või hoopis Fordi S-Max. Tänavu Genfi autonäitusel debüüdi teinud S-Maxi hinda pole paraku veel teada, Caddy Life aga on saadaval alates 255 000 kroonist.
Iseenesest pole salongikujunduses vahet, kas sõidad Life'iga või tavalise Caddy kaubikuga.
Kuna proovisõidul olnud Caddy Life oli enne vaid 30 kilomeetrit läbinud, võttis "toores" mootor maanteel omajagu kütust, mis oli tunduvalt rohkem kui 6,5 liitrit sajale kilomeetrile, mida lubavad tehnilised andmed. Aga see selleks.
Juht igal juhul tunneb end Caddy roolis mugavalt. Caddy oli katsetatud masinatest kõige mugavam - võimalik oli reguleerida istme kõrgust (mida enamiku kaubikute puhul teha ei saa), rool oli volkswagenpassatlikult mõnus, vaateväli hea, ainult parema käe tugi asetses liialt madalal.
Samas 1,6-liitrine bensiinimootor jättis uimase mulje. Masina suurust ning raskust arvestades oleks normaalne, kui kapoti all tiksuks vähemalt kaheliitrine bensiinimootor või siis diisel, mille ma ise valiksin. Lisaks 1,6-liitrisele bensiinimootorile pakutakse ka 1,4-liitrist ning kolme erinevat diiselmootorit.
Suur tuulepind tekitab tihtilugu olukorra, kus tugevamad tuuleiilid vägisi masina kraavi kipuvad puhuma, eriti annab see tunda suurtel magistraalidel Tallinnast kas siis Narva või Tartu poole sõites.
Caddy kaubiku kaubaruumi suuruseks on 3,2 m3, sarnaselt Transit Connectiga on Caddy kaupade peale ja maha laadimiseks varustatud külgmise liuguksega, mis tõsi küll "toorena" ei tahtnud alguses päris hästi kinni minna, kuid järgmine päev oli kõik korras.