Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
ÄP 5 aastat tagasi: Coca-Cola turgutab end kalja abil
Coca-Cola ostis ASilt Ösel ära oma vihaseima konkurendi, Linnuse Kalja kaubamärgi ning hakkab nüüd ise kalja tootma, kirjutas Äripäev viis aastat tagasi.
Viimase paari aastaga on kali saavutanud tarbijate seas suure populaarsuse, samas Coca-Cola jookide hiilgeaeg Eestis jääb mitme aasta taha. Coca-Cola jookide käes on praegu pool Eesti karastusjookide turust, 1998. aastal oli see protsent 60 ning päris tippajal lausa kolmveerand.
Coca-Cola Baltic Beverages Ltd turundusjuhi Aki Hirvoneni sõnul loodab ettevõte Linnuse Kalja abil oma turuosa karastusjookides tõsta 60 protsendile. Alguses toodab kalja Coca-Colale Ösel, kuid sügisest lubab Coca hakata seda jooki tootma oma Tallinna tehases.
Hetkeseis: Tarbijad on aru saanud, et kali kiirmeetodil (süsihappegaas balloonist sisse) pole ikka õige kali. Kali tahab käärida.