Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Hummeriseerituim vabariik Eesti

    "Eesti on kõige hummeriseeritum vabariik maailmas," märkis Hummeri diiler ja Premium Motors Grupi nõukogu esimees Jürgen Vester. Tema sõnul jagunevad Hummerite ostjad seinast seina, seda ostavad nii farmerid, ärimehed kui ka kõige tavalisemad inimesed, kes tahavad endale autot soetada.
    "Tahtsin suurt autot osta ja tol ajal oli Hummer Ameerikas hirmus hitt," põhjendas Hummeri ostu suurärimees Oliver Kruuda. "Mõtlesin, et Hummer ja poole odavam kah," lisas Kruuda. Ta sai Hummeri odavama mudeli H2 53 000 dollariga võrreldes kallima H1 112 000 dollariga.
    "Nüüd sõidab igaüks sellega," ütles ta Eesti tänavapildi kohta. Kruuda kõik autod on vähemalt kuueliitrise mootoriga ning praegu kasutab ta Hummerit n-ö klubiautona. "Poisid sõidavad rallit, hea mänguasju vedada, ise käin vahel jahil ning ka hobuseid olen sellega vedanud," rääkis Kruuda.
    "Selline tunne on, et kanna või jänese maski Hummeri roolis," ütles Tivoli Tuuri omanik Lauri Viikna. Tema sõnul ülbitsevad kaasliiklejad hummerdajaga veelgi rohkem.
    "Minul on seda Hummerit tõsiselt vaja," ütles Viikna, kellele kuulub kurikuulus n-ö Antropovi Hummer, millega endine politseijuht Robert Antropov Saaremaal proovisõitu tegi. Viikna rääkis, et ta kasutab Hummerit vaid sihtotstarbeliselt Tivoli tuuri ajal näiteks masinate mülkast väljatõmbamiseks, 11,5meetrise elamisvaguni vedamiseks ja muuks.
    "Ainuke õige pill ja täiesti asendamatu auto Eesti teedel," põhjendas laevaehitusfirma HT Shipping omanik Marek Harik Hummeri ostu poolteist aastat tagasi. Harik kasutab Hummerit iga päev linnasõiduks, maastiku peal ta sellega eriti ei käi. "Mugavus maksab," kommenteeris Harik seda, et tema masin joob linnas saja kilomeetri kohta 33-35 liitrit bensiini. Mehe sõnul vaadatakse autole tänavapildis järele ning ummikus pole möödasaamine probleemiks.
    Kruudal oli üks esimesi Hummereid Eestis, rääkis Vester. Tema sõnul läks kõige esimene Hummer ikkagi nende kliendile, kes on tänaseks juba teisel ringil. "Mehed eriti ei taha avaldamist," kaitses Vester klientide anonüümsust.
    Premium Motorsi tõmbenumbriks on H2, neid läheb umbes kolm tükki kahe kuuga.
  • Hetkel kuum
Statistikaamet vastab kriitikale: kuidas kujuneb elektrihinnaindeks?
Elektrihinnaindeksi arvutamist mõjutab ka riigipoolne sekkumine, muutust hinnaindeksis näeme peagi, selgitab statistikaameti juhtivanalüütik Lauri Veski vastukajana Äripäeva “Makromaania” uudiskirjale.
Elektrihinnaindeksi arvutamist mõjutab ka riigipoolne sekkumine, muutust hinnaindeksis näeme peagi, selgitab statistikaameti juhtivanalüütik Lauri Veski vastukajana Äripäeva “Makromaania” uudiskirjale.
Kui Mars kutsub: Musk soovib 55,8 miljardit Tesla varadest
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon Musk on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon Musk on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Politseijuht: nõrkustele keskendumine teeb keskpäraseks
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Ärimehed tegid vanast koolihoonest suure hooldekodu
Mõned aastad tagasi ostsid Lääne-Virumaa õppehoone kaks ettevõtjat Raivo Pihelgas ja Jaanus Valk, kes nüüd on avamas seal enam kui 130kohalist hooldekodu.
Mõned aastad tagasi ostsid Lääne-Virumaa õppehoone kaks ettevõtjat Raivo Pihelgas ja Jaanus Valk, kes nüüd on avamas seal enam kui 130kohalist hooldekodu.
Pindi näeb kinnisvaras virgumise märke
Kevade esimene pool annab kinnisvaraturule alust mõõdukaks optimismiks, teatas Pindi Kinnisvara.
Kevade esimene pool annab kinnisvaraturule alust mõõdukaks optimismiks, teatas Pindi Kinnisvara.