Lihatootja: Grill-lihade müük kasvas juba 2,5 korda

07. juuni 2006, 13:11

Alanud grillhooajal kasvatas Eesti suuruselt teine lihatoodete valmistaja Wõro marineeritud lihade müüki 2,5 korda.

Wõro turundusjuht Rene Kiis ütles, et aastataguse ajaga võrreldes kasvas tänavu aprillis ja mais Wõro erinevate marineeritud lihatoodete müük kaks ja pool korda. Marineeritud lihade osatähtsus suvetoodete kogumüügist moodustas üle 20 protsendi, lisas Kiis.

Aprillis ja mais müüs Wõro suvetooteid kokku üle 200 tonni ehk jaehindades umbes 12 miljoni krooni eest. Suurim osa on grillvorstidel, milles Wõro on turuliider.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing