Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Skandinaavia luksus - Volvo S80

    Olles Lõuna-Rootsis uue Volvo S80 proovisõidul, kohtab igal sammul ühte ja sedasama väljendit: "Skandinaavia luksus". Kui see peaks tähendama vaoshoitud, kuid samas kõiki vajadusi rahuldavat sõiduelamust, siis on Volvo selle olemusele naelapea pihta tabanud.
    Auto on välimuselt voolujooneline ja ilus, kuid jooned on joonistatud nii, et see tundub väiksem kui tegelikult on. Hoogsa pliiatsitõmbega visandatud küljejoon jätab mulje, nagu kihutaks auto ka siis, kui see tegelikult seisab. Esimese autoga vahet mõõtev sensor iluvõres rikub soliidset üldmuljet vaid pisut.
    Interjöör on see koht, kust "Skandinaavia luksus" peaks pihta hakkama. Mis siin salata - hakkab ka. Mugavad istmed ja hästikäsitsetavad nupud on üks asi, kuid teine asi on materjalid ja koostekvaliteet. Koostekvaliteet on volvolikult hea ning armatuuri ja istmete materjalid ei jäta virisemiseks eriti ruumi. Kogu sisustus jätab kergelt konservatiivse mulje ja olgem ausad - Volvo pole ju mingi auto, mida roosaks värvida ja rohkelt kroomida, et siis selle elukaga linna peale eputama minna. Volvo on kergelt konservatiivse, aga viisaka ja soliidse inimese auto.
    Sõita on uue S80ga … igav, kui aus olla. Ma ei ole harjunud, et minu eest kõik ära tehakse.
    Ainuke asi, mida selles autos teha ei saa, on käsi roolilt tõsta ja silm looja lasta. Samas - sisestad kiiruse, millega kulgeda tahad, ning Volvo sõidutab sind selles tempos ja kui ees on auto, mis liigub aeglasemalt kui sina, siis tänu eesosas olevale sensorile aeglustub S80 samasse takti teise autoga. Kui aeglasest sõidust tüdined, võtad kõrvalritta ja auto kiirendab enne sisestatud kiiruseni.
    Kui ette satub mõni järsk takistus, siis sellele reageerimiseks auto n-ö laeb pidurid ette ära, nii et väiksemagi puudutuse peale pidurdatakse auto tugevalt kinni. Lisaks hakkab armatuuri esiosas vilkuma punane tuli, mis annab märku, et nüüd on küll viimane aeg keskmist pedaali tallata.
    Ah soo, see tuluke ise näeb välja, nagu oleks ta kolmekümne krooniga kuskilt mänguasjade poest ostetud, kuid samas teeb oma tööd hästi. Huvitava lisana on autodel küljes ka andur, mis näitab, ega sul kedagi nn pimedas nurgas ei ole.
    Uus V8 mootor ei paku ainult tõmmet, vaid ka üht-teist kõrvale.
    Valikus on ka uhiuus 3,2liitrine reas kuuene mootor. Seegi mootor suutis pakkuda väga head dünaamikat.
    Ajakirjaniku sõidukulud tasus Volvo Car Corporation.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Järjekordne Telia MeetUp toimub juba 30. mail
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.