Piimatööstus: Korgiga pakend tõstis müüki veerandi võrra

16. juuni 2006, 11:49

Korgiga pakendi turuletoomine aprilli lõpus tõstis Tallinna Piimatööstuse toodete müüki keskmiselt 25protsenti, teatas kombinaat.

Pressiteate kohaselt kasvas joogipiima müük eelnevate kuudega võrreldes 36protsenti.

Tallinna Piimatööstuse juhatuse liikme Siret Liivamägi sõnul võib müüginumbreid vaadates öelda, et korgiga pakis piima ja paljud teised tooted võtsid tarbijad hästi vastu. 'Nii suurt menu ei osanud oodata,' lisas ta.

Kõige enam muutus üheliitrises ja pooleliitrises pakendis 2,5% piimade müüki, kus kasv oli umbes 36 protsenti, võrreldes korgiga pure-pakendi turuletoomisele eelneva kuuga. Tähelepanuväärne oli ka keefiri ja hapupiima müügikasv, mis oli umbes 25 protsenti.

Liivamäe kinnitusel tõstsid korgiga pakendid Tallinna Piimatööstuse müüki keskmiselt veerandi võrra.

Tallinna Piimatööstus tõi aprilli lõpus esimese Eesti piimatööstusena müügile lisaks korgiga pure-pakis joogipiimale veel seitse eri nimetust Tere märki kandvat piimatoodet. Korgiga pakendisse läksid ka keefir, joogijogurtid, hapupiim, kohvikoor ja rõõsad koored.

Korgiga pakendite kasutuselevõtmise eesmärk oli suurendada kartongpaki osatähtsust kogumüügist ning nihutada pure- ja kilepaki suhet.

Praegu turustatakse umbes 90% Eestis müüdavast piimast kilepakis. Täiendava kasutusmugavuse lisandumisega loodab Tallinna Piimatööstus suurendada pure-paki osatähtsust piimatoodete turul.

Korgiga pakendi turuletoomine nõudis Tallinna Piimatööstuselt suurusjärgus 2,5 miljonit krooni täiendavaid investeeringuid tehnoloogiasse, lisandusid kulud pakendi kujunduse muutmise ja müügitoetuse tõttu ostukeskkonnas.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing