Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Nissan Micra kabrio - naiste rõõm

    On üsna tavaliseks muutunud, et autotootjad võtavad oma seeriatootmises oleva müügihiti ja saevad sellel katuse maha. Selle jada viimaseks jätkajaks on Nissan Micra.
    Viimaseks trendiks on saanud see, et katus on siiski metallist, mitte presendist nagu aastaid tagasi. See peaks sisendama kindlust ka ostjale, kes elab külmas piirkonnas. Sestap peaks Micra kabriolett sobima hästi ka meie pidevalt kehva suusailmaga kliimasse.
    Nissan Micra C+C välimusega on nii ja naa. Öeldakse, et ilu on vaataja silmades. Enamiku meesterahvaste silmades selle auto ilu tavaliselt ei kajastu, sest see lihtsalt pole mehelik. Samas kipuvad paljud naisterahvad arvama, et oma retroliku ja süütu koerakutsika näoga olemisega on kabriolett-Micra armas. Auto pikk tagaosa on vajalik selleks, et sinna mahuks ära kokkuvolditav katus ja lisaks mõned kotidki. Kui katus üleval, mahub aga pagasiruumi vajadusel terve elamine ning koristaja pealekauba.
    Pakiruumi ülemist ja alumist poolt, - ühte läheb katus ja teise pagas -, eraldab kardin. Selle eemaldamisel saab kaubaruumi tõeliselt suureks ja kui kardin on eemaldatud, siis elektroonika katust maha lasta ei luba, et see seal näiteks kõrget pulmatorti lössi ei suruks.
    Micra kabrioletis peaks olema 2+2 istekohta, kuid tegelikult on istumiskõlbulikud vaid kaks esimest istet. Kuigi tagumised istmed on ka toredad, kõlbavad nad ainult vaatamiseks, sest füüsiliselt sinna lihtsalt ei mahu keegi. Tegelikult ongi need mõeldud väiksema koti paigutamiseks. Iseenesest on istmed ja kõik muu mugavad ja hea väljanägemisega. Loomulikult on ka see auto nissanlikult asjalikke panipaiku täis.
    Kui katus peal, on Micra igati asjalik ja kuuletub rooli kaudu antud käsklustele hästi. Peaks ütlema, et auto on kurvides ja ka sirgetel üsna nobe ning mingeid kabriolikke anomaaliaid ei esinenud kuni selle hetkeni, kui natuke kiiremalt kui tavaliselt kurvi võttes käis katusest karm raks läbi. See oli ilmselge märk sellest, et liiga kiired kurvid on selle auto katusekinnituste jaoks natuke liiast. Ent kui katus maas, näitab Micra, et tegu on siiski tõelise kabrioletiga.
    See tähendab seda, et kere ja esiklaasi hoidev raam lähevad silmnähtavalt vedelaks. Loomulikult on sellest ükstapuha, kui sa elad Lõuna-Euroopas, kus teed siledad ja ühtegi konarust ega asfaldiauku pole. Meie teedel saab aga paari kilomeetriga aru, et istud kabrios, sest kõik su ümber võdiseb.
    1,6liitrine mootor on Micra C+C jaoks enam kui küll. Ta kiirendab piisavalt hästi ja samas on ka ökonoomne.
  • Hetkel kuum
Suur analüüs: maailmamajanduse jõujoonte murrangus pole Euroopa seis kiita
Maailmamajanduses annavad tooni Hiina, India ja laiemalt globaalse lõuna tõus ning USA jätkuva olulisuse valguses paistab suurima kaotajana Euroopa, kirjutab majanduspublitsist Liis Laidre Äripäeva essees.
Maailmamajanduses annavad tooni Hiina, India ja laiemalt globaalse lõuna tõus ning USA jätkuva olulisuse valguses paistab suurima kaotajana Euroopa, kirjutab majanduspublitsist Liis Laidre Äripäeva essees.
Saunumi käive kasvas, kahjum kahanes
Saunum Group lõpetas mulluse majandusaasta suurema käibe ja väiksema kahjumiga kui varem.
Saunum Group lõpetas mulluse majandusaasta suurema käibe ja väiksema kahjumiga kui varem.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: viie milli eest vaba aega, palun! “Ükskõik kui pees vahepeal asjad on, kõik läheb mööda.“
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Tippjuhi tee avalikust häbipostist töövõiduni: süda jättis löögi vahele
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Suur reede raadios: Jüri Ratas Keskerakonna võimust pealinnas
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Raadiohommikus: miljard Pärnusse, uut moodi Tallinn ja tippjuhi nipid
Hollandi ettevõte plaanib rajada Pärnusse miljard eurot maksva metanooli ja vesiniku tootmisüksuse. Mida linn asjast arvab, mida ootab ja mida kardab, räägib neljapäeval raadiohommikus linnapea Romek Kosenkranius.
Hollandi ettevõte plaanib rajada Pärnusse miljard eurot maksva metanooli ja vesiniku tootmisüksuse. Mida linn asjast arvab, mida ootab ja mida kardab, räägib neljapäeval raadiohommikus linnapea Romek Kosenkranius.