Nissan Micra kabrio - naiste rõõm

Ardo Kalda 22. juuni 2006, 00:00

On üsna tavaliseks muutunud, et autotootjad võtavad oma seeriatootmises oleva müügihiti ja saevad sellel katuse maha. Selle jada viimaseks jätkajaks on Nissan Micra.

Viimaseks trendiks on saanud see, et katus on siiski metallist, mitte presendist nagu aastaid tagasi. See peaks sisendama kindlust ka ostjale, kes elab külmas piirkonnas. Sestap peaks Micra kabriolett sobima hästi ka meie pidevalt kehva suusailmaga kliimasse.

Nissan Micra C+C välimusega on nii ja naa. Öeldakse, et ilu on vaataja silmades. Enamiku meesterahvaste silmades selle auto ilu tavaliselt ei kajastu, sest see lihtsalt pole mehelik. Samas kipuvad paljud naisterahvad arvama, et oma retroliku ja süütu koerakutsika näoga olemisega on kabriolett-Micra armas. Auto pikk tagaosa on vajalik selleks, et sinna mahuks ära kokkuvolditav katus ja lisaks mõned kotidki. Kui katus üleval, mahub aga pagasiruumi vajadusel terve elamine ning koristaja pealekauba.

Pakiruumi ülemist ja alumist poolt, - ühte läheb katus ja teise pagas -, eraldab kardin. Selle eemaldamisel saab kaubaruumi tõeliselt suureks ja kui kardin on eemaldatud, siis elektroonika katust maha lasta ei luba, et see seal näiteks kõrget pulmatorti lössi ei suruks.

Micra kabrioletis peaks olema 2+2 istekohta, kuid tegelikult on istumiskõlbulikud vaid kaks esimest istet. Kuigi tagumised istmed on ka toredad, kõlbavad nad ainult vaatamiseks, sest füüsiliselt sinna lihtsalt ei mahu keegi. Tegelikult ongi need mõeldud väiksema koti paigutamiseks. Iseenesest on istmed ja kõik muu mugavad ja hea väljanägemisega. Loomulikult on ka see auto nissanlikult asjalikke panipaiku täis.

Kui katus peal, on Micra igati asjalik ja kuuletub rooli kaudu antud käsklustele hästi. Peaks ütlema, et auto on kurvides ja ka sirgetel üsna nobe ning mingeid kabriolikke anomaaliaid ei esinenud kuni selle hetkeni, kui natuke kiiremalt kui tavaliselt kurvi võttes käis katusest karm raks läbi. See oli ilmselge märk sellest, et liiga kiired kurvid on selle auto katusekinnituste jaoks natuke liiast. Ent kui katus maas, näitab Micra, et tegu on siiski tõelise kabrioletiga.

See tähendab seda, et kere ja esiklaasi hoidev raam lähevad silmnähtavalt vedelaks. Loomulikult on sellest ükstapuha, kui sa elad Lõuna-Euroopas, kus teed siledad ja ühtegi konarust ega asfaldiauku pole. Meie teedel saab aga paari kilomeetriga aru, et istud kabrios, sest kõik su ümber võdiseb.

1,6liitrine mootor on Micra C+C jaoks enam kui küll. Ta kiirendab piisavalt hästi ja samas on ka ökonoomne.

ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
24. November 2011, 16:05
Otsi:

Ava täpsem otsing