Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Nissan Micra kabrio - naiste rõõm

    On üsna tavaliseks muutunud, et autotootjad võtavad oma seeriatootmises oleva müügihiti ja saevad sellel katuse maha. Selle jada viimaseks jätkajaks on Nissan Micra.
    Viimaseks trendiks on saanud see, et katus on siiski metallist, mitte presendist nagu aastaid tagasi. See peaks sisendama kindlust ka ostjale, kes elab külmas piirkonnas. Sestap peaks Micra kabriolett sobima hästi ka meie pidevalt kehva suusailmaga kliimasse.
    Nissan Micra C+C välimusega on nii ja naa. Öeldakse, et ilu on vaataja silmades. Enamiku meesterahvaste silmades selle auto ilu tavaliselt ei kajastu, sest see lihtsalt pole mehelik. Samas kipuvad paljud naisterahvad arvama, et oma retroliku ja süütu koerakutsika näoga olemisega on kabriolett-Micra armas. Auto pikk tagaosa on vajalik selleks, et sinna mahuks ära kokkuvolditav katus ja lisaks mõned kotidki. Kui katus üleval, mahub aga pagasiruumi vajadusel terve elamine ning koristaja pealekauba.
    Pakiruumi ülemist ja alumist poolt, - ühte läheb katus ja teise pagas -, eraldab kardin. Selle eemaldamisel saab kaubaruumi tõeliselt suureks ja kui kardin on eemaldatud, siis elektroonika katust maha lasta ei luba, et see seal näiteks kõrget pulmatorti lössi ei suruks.
    Micra kabrioletis peaks olema 2+2 istekohta, kuid tegelikult on istumiskõlbulikud vaid kaks esimest istet. Kuigi tagumised istmed on ka toredad, kõlbavad nad ainult vaatamiseks, sest füüsiliselt sinna lihtsalt ei mahu keegi. Tegelikult ongi need mõeldud väiksema koti paigutamiseks. Iseenesest on istmed ja kõik muu mugavad ja hea väljanägemisega. Loomulikult on ka see auto nissanlikult asjalikke panipaiku täis.
    Kui katus peal, on Micra igati asjalik ja kuuletub rooli kaudu antud käsklustele hästi. Peaks ütlema, et auto on kurvides ja ka sirgetel üsna nobe ning mingeid kabriolikke anomaaliaid ei esinenud kuni selle hetkeni, kui natuke kiiremalt kui tavaliselt kurvi võttes käis katusest karm raks läbi. See oli ilmselge märk sellest, et liiga kiired kurvid on selle auto katusekinnituste jaoks natuke liiast. Ent kui katus maas, näitab Micra, et tegu on siiski tõelise kabrioletiga.
    See tähendab seda, et kere ja esiklaasi hoidev raam lähevad silmnähtavalt vedelaks. Loomulikult on sellest ükstapuha, kui sa elad Lõuna-Euroopas, kus teed siledad ja ühtegi konarust ega asfaldiauku pole. Meie teedel saab aga paari kilomeetriga aru, et istud kabrios, sest kõik su ümber võdiseb.
    1,6liitrine mootor on Micra C+C jaoks enam kui küll. Ta kiirendab piisavalt hästi ja samas on ka ökonoomne.
  • Hetkel kuum
Karl Märka: piirame põhiseadusega riigikapitalismi „Kuidas mitte investeerida: 1001 näidet avalikust sektorist“
Piirame põhiseadusega ära, kui suure osa SKTst võib avalik sektor moodustada, kirjutab Karl Märka arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Piirame põhiseadusega ära, kui suure osa SKTst võib avalik sektor moodustada, kirjutab Karl Märka arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Ülevõtupakkumine pani suure tankerifirma aktsia taanduma
Ühe maailma suurima tankerifirma Euronavi aktsia kukkus Brüsseli börsil pärast suuromaniku ülevõtupakkumise lõppu 9,1%.
Ühe maailma suurima tankerifirma Euronavi aktsia kukkus Brüsseli börsil pärast suuromaniku ülevõtupakkumise lõppu 9,1%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: nonii, tibulilled, kas tulete taas? Äripidaja intervjuu oma töötajatega
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Kogemuslugu: kui minu ettevõtte väärtused enam minuga ei ühti
Kuidas edasi, kui ettevõtjana avastad, et õhinaga loodud firma sinuga enam samu tõekspidamisi ei jaga?
Kuidas edasi, kui ettevõtjana avastad, et õhinaga loodud firma sinuga enam samu tõekspidamisi ei jaga?
Sõudmise kaheksapaat kui meeskonnatöö musternäide
Sõudmise kaheksapaadilt on meeskonnatöö kohta nii mõndagi õppida. Kuidas spordimehe sihikindlus ettevõtlusesse edukalt üle viia?
Sõudmise kaheksapaadilt on meeskonnatöö kohta nii mõndagi õppida. Kuidas spordimehe sihikindlus ettevõtlusesse edukalt üle viia?
Uutele sõidukitele hakatakse väljastama keskkonnapasse
Sel kolmapäeval kiitis Euroopa parlament heaks uued ELi eeskirjad, mille eesmärk on vähendada sõiduautode, kaubikute, busside, veoautode ja haagiste heitkoguseid. Ühe uue meetmena nähakse ette uutele sõidukitele keskkonnapasside väljastamist, kirjutavad Logistikauudised.
Sel kolmapäeval kiitis Euroopa parlament heaks uued ELi eeskirjad, mille eesmärk on vähendada sõiduautode, kaubikute, busside, veoautode ja haagiste heitkoguseid. Ühe uue meetmena nähakse ette uutele sõidukitele keskkonnapasside väljastamist, kirjutavad Logistikauudised.
Hullumeelne seiklus: autoga läbi Euroopa ja Aafrika
Ühel päeval tekkis sõpradel hullumeelne idee osaleda rallil, mis viib nad läbi Euroopa ja Aafrika, kirjutavad Lääne-Virumaa Uudised.
Ühel päeval tekkis sõpradel hullumeelne idee osaleda rallil, mis viib nad läbi Euroopa ja Aafrika, kirjutavad Lääne-Virumaa Uudised.
Järgmine Soome ehitusfirma andis pankrotiavalduse sisse
Soome ehitusfirma Puukoti viis reedel kohtusse pankrotiavalduse, ettevõtte käive ulatus alles hiljuti 45 miljoni euroni, kirjutas Kauppalehti.
Soome ehitusfirma Puukoti viis reedel kohtusse pankrotiavalduse, ettevõtte käive ulatus alles hiljuti 45 miljoni euroni, kirjutas Kauppalehti.
Nädala lood. Eestlased hulluvad Hispaania kinnisvaraäri järele, kutsehaigus tõi firmale ootamatu nõude, suur tehas läks Lätti
Äripäeva selle nädala populaarsemad lood ja teemad puudutasid Hispaanias kinnisvaraäri ajamist.
Äripäeva selle nädala populaarsemad lood ja teemad puudutasid Hispaanias kinnisvaraäri ajamist.