Eesti Post süüdistab ExpressPosti

04. juuli 2006, 14:22

Eesti Post teatas, et juuni keskpaigas toimunud ExpressPosti serveririke häirib jätkuvalt Eesti Posti ajakirjanduse kojukannet.

ExpressPosti serveririke juuni keskpaigas on põhjustanud osalist andmekadu, mis mõjutab otseselt ka Eesti Posti poolt laiali kantavate väljaannete kojukande kvaliteeti.

Viimasel nädalal selgus, et Eesti Posti ja ExpressPosti vahelise korralise andmevahetusekäigus on ära kaotatud ka Eesti Posti poolt vastu võetud tellimuste andmed. Probleemsed on Eesti Posti poolt vormistatud tellimused ExpressPosti kandepiirkondadesse Tallinna, Tartu, Pärnu linnades ja Harjumaal.

Kadunud andmetega tellijate arv küündib sadadeni ning eelkõige puudutab see ajalehtede SL Õhtuleht, Postimees ja Pärnu Postimees kannet. Segadusi on ka kehtivate tellimuste annulleerimiste ja ümbersuunamistega, mis on tingitud tellimustel olevate unikaalsete koodide kaost ExpressPosti andmebaasis. Eelkõige puudutab ExpressPosti serveririke tellijaid, kes avaldasid soovi tellimust vormistada, ümber suunata või tühistada eelmisel kuul.

Eesti Post aitab omalt poolt igati kaasa, et ExpressPostis tekkinud olukord võiks võimalikult kiiresti laheneda. ExpressPost koos kirjastustega on lubanud korvata tellijatele segaduse tõttu saamata jäänud lehed kas tellimuse pikendamise või soovi korral saamata lehtede eest raha tagasi maksmise teel.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing