Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Hea messistend toob müügiedu

    Taveco Disaini turundusjuht Tiiu Hinnov väitis oma pikaajalisele kogemusele toetudes, et paljud firmad saaksid messe rohkem oma huvides ära kasutada, kui enne messil osalemist oleks paigas selge turunduslik visioon ning järgitaks nii-öelda messiesitluse kuldreegleid.
    Hinnov tunnistas, et paraku pole tänapäeva Eestis harvad juhud, kui ettevõtted osalevad messidel, kuid neil puudub selleks kindel strateegia ja kontseptsioon.
    Inimese esmase arvamuse kujunemisel on oluline koht visuaalsel emotsioonil. Seetõttu on stiilne ja heal tasemel messistend firma müügiedu tagatis. "See on nagu firma visiitkaart, mida meenutatakse pärast messigi," juhendas Hinnov. Ta julgustas, et messimõtete arutamiseks ja realiseerimiseks tasub alati pöörduda spetsialistide poole, kel jagub unikaalseid teadmisi nii messistendide disaini kui ka kujundusmaterjalide valiku vallas.
    Nagu Hinnov, rõhutas ka Eesti Näituste arengudirektor Siimu Loogma, et messistend on firma visiitkaart.
    Stendikujundus peab Loogma kinnitusel olema selgelt eristatav teistest stendikujundustest ja aitama messiks püstitatud turunduseesmärke realiseerida.
    "Kujundus peab olema allutatud potentsiaalsete külastajate teenindamisele, tõstma esiplaanile esitletavad eksponaadid ning tegema need külastajaile nähtavaks, atraktiivseks ja kättesaadavaks. Kuna stend on messiperioodil stendipersonali töökoht, siis peab see olema funktsionaalne ja mugav," jätkas Loogma.
    Messil osaleval firmal on Loogma sõnul põhimõtteliselt võimalik valida kahe stendiehituse tüübi - standard- ja disainstendi vahel.
    Standardstend võimaldab osaleval firmal kulutusi inventarile ja kujundusele märgatavalt kokku hoida, kuid reeglina ei paku võimalusi eristumiseks ning tekitab ohu märkamatuks jääda.
    Saare- või poolsaarekujuline stend annab avarust ja avatust, kuid nõuab disainlahendust ning on võimalikest üks kallimaid.
    Parimaks messistendiks hindavad paljud firmad nurgastendi, mis on kahest küljest avatud, asub peakäiguteede ristumiskohas ja kindlustab külastajate vood mitmest suunast ning külastaja on tahes-tahtmata sunnitud stendist mitu korda mööduma. Nurgastendi efekti võimendab täiendavalt asukoht peasissepääsu vahetus naabruses või vähemalt läheduses.
    Küsimusele, milline võiks olla ideaalne messistendi suurus, Loogma arvates ühest vastust ei ole. See sõltub firma turunduseesmärkidest ja rahakotist, eksponaatide suurusest, arvust ja muust. Kindel on aga, et 9 m" suurusest stendist väiksemal pinnal ei ole võimalik üles ehitada toimivat messistendi.
    Alustavatel firmadel soovitas Loogma peale hakata väiksemast (standard)stendist ning messikogemuse lisandumisel järk-järgult üle minna suurematele erikujundusega stendidele.
    Pildil oleva BLRT stendi positiivne külg on tema piisav suurus ja külastajaile avatus. Disain ja planeering on kõigi detailideni suurepäraselt läbi mõeldud. Silma ei riiva midagi liigset ega ülepakutut. Kujunduse graafiline osa on vastavuses firma korporatiivse stiiliga ja atraktiivselt on rõhutatud kaubamärki stendi ülemises osas.
    Toodete jaoks on ette nähtud piisav osa stendi pinnast, kuid ruumi on jäetud ka külastajaile.
    Väga olulisel kohal stendi üldkujunduse seisukohalt on hästi õnnestunud valguslahendus, mis paneb kogu pinna särama ja loob täiendavaid aktsente toodete rõhutamiseks.
    Stendi ainukese puudusena võib nimetada tema eksklusiivsusele vastavat suurt töömahtu ja kõrget hinda. Kõik kujunduselemendid on spetsiaalselt toodetud selle stendi jaoks ja valgustid vastavad erinõudmistele. Samas on see kooskõlas kliendi üldiste eemärkidega endast positiivse kuvandi loomisel ja seetõttu ei ole seegi tegelikult puudus.
  • Hetkel kuum
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Jeen saavutas 34 aasta madalaima taseme, analüütikud ootavad valitsuse sekkumist
Jaapani jeen langes kolmapäeval 34 aasta madalaimale tasemele, nõrgenedes USA dollari suhtes kuni 151,97-ni, mis on tekitanud turul küsimusi valitsuse sekkumise kohta Jaapani valuuta toetamiseks.
Jaapani jeen langes kolmapäeval 34 aasta madalaimale tasemele, nõrgenedes USA dollari suhtes kuni 151,97-ni, mis on tekitanud turul küsimusi valitsuse sekkumise kohta Jaapani valuuta toetamiseks.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: nonii, tibulilled, kas tulete taas? Äripidaja intervjuu oma töötajatega
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Eestlane tõusis suure Soome börsifirma ärijuhiks
Varem Kristiine ja Rocca al Mare kaubanduskeskuseid juhtinud Helen Metsvaht läks omanikfirma Cityconi juhatusse ärijuhiks.
Varem Kristiine ja Rocca al Mare kaubanduskeskuseid juhtinud Helen Metsvaht läks omanikfirma Cityconi juhatusse ärijuhiks.
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Läti keskpank tõmbas kasvuprognoosi allapoole
Läti Pank korrigeeris selle aasta majanduskasvu prognoosi ja näeb nüüd, et riigi majandus võiks sel aastal kasvada 1,8 protsenti.
Läti Pank korrigeeris selle aasta majanduskasvu prognoosi ja näeb nüüd, et riigi majandus võiks sel aastal kasvada 1,8 protsenti.
Eestlased reisisid mullu välismaale kaks korda enam
Eelmisel aastal kasvas nii välis- kui sisereiside arv, neid tehti võrreldes aasta varasemaga vastavalt 40 ja 20% enam, teatas statistikaamet.
Eelmisel aastal kasvas nii välis- kui sisereiside arv, neid tehti võrreldes aasta varasemaga vastavalt 40 ja 20% enam, teatas statistikaamet.