Pulsi läbimüük kasvas neli korda

11. juuli 2006, 14:03

Eesti õlletootja AS Puls Brewery müüs tänavu esimesel poolaastal 2,45 miljonit liitrit jooke, mis on ligi neli korda enam kui eelmisel aastal samal perioodil.

Ainuüksi ettevõtte juuni läbimüük oli sama suur kui mullu esimese kuue kuu jooksul. „Juunikuus läks ülihästi, lisaks Pulsi kaubamärgi üha kasvavale tuntusele ning üldise õllekultuuri paranemisele Eestis, mängis siin oma osa ka suurepärane soe suveilm,” ütles ASi Puls Brewery juhatuse esimees Aivo Varem. „Võrreldes juuniga 2005 kasvas tänavu samal perioodil meie siseturu käive 135% ning maikuuga võrreldes oli kogukäibe kasvunäitaja 20% - lattu ei jäänud midagi seisma, isegi ühe tootmispäeva jagu jäi jooke puudu”.

Varem ütles, et Pärnus paikneva Pulsi õlletööstuse toodete müügimaht tänavu esimesel poolaastal ulatus kokku 2 450 000 liitrini, mullu oli see vastavalt 667 000 liitrit ehk veidi vähem kui juunis 2006. Aasta tagasi juunis oli müügimaht 200 000 liitrit.

ASi Puls Brewery turundusjuht Anne Tääkre lausus, et kui veel mullu juunis moodustas õlle osakaal limonaadi, džinni ja siirupi kõrval õlletööstuse kogutoodangust 52%, siis eelmisel kuul oli vastav näitaja 87% ning ülejäänu toodangumahust andis siirup. „Liigume valitud suunas – toota vastavalt oma võimsusele peamiselt õlut. Praeguseks oleme tõusnud turuliidriks tumeda õlle turul, heleda ja tumeda Pulsiga loodame aastavahetuseks hõivata siinsest õlleturust 7%,” lisas Tääkre.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    10. November 2009, 00:00
    Otsi:

    Ava täpsem otsing