Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Baltika plaanib laiendada tegevust kallimas hinnaklassis

    "Kui Baltika peaks ostma Ivo Nikkolo kaubamärgi, on neil võimalus oma jaeketi kaudu suurendada müüki koduturul," sõnas Hansabank Marketsi analüütik Pavel Lupandin. "Ning seda üsna väikeste reklaamikuludega ja kallimas hinnasegmendis, kus marginaalid on kõrgemad," lisas ta.
    Ka Tallinna Moemaja juht Kairi Vilderson nentis, et Ivo Nikkolo näol on tegemist kallima kaubamärgiga, mis Baltika praegustest brändidest selgelt eristub.
    Kuid Pavel Lupandini sõnul on Ivo Nikkolo siiski kohalik kaubamärk. "Meie hinnangul on küsitav selle brändi all müümine välisturgudele, kuna uue kaubamärgi juurutamisega uuel turul kaasnevad suured kulud."
    Baltikaga võrreldes on Ivo Nikkolo firma väike. Kui Baltika kontserni eelmise aasta jaemüügi käive oli 546 miljonit krooni, siis Ivo Nikkolo firma Zik-Zak 2004. aasta käive oli 23,5 miljonit krooni ning aasta lõpetas ta kahjumis.
    Baltika juht Meelis Milder selgitas, et asjaga tegelevad praegu mõlema poole advokaadid, ning avaldas lootust, et juba sel nädalal võib välja tulla konkreetsem info. "Kuid läbirääkimised võivad lõppeda ka tulemuseta," tähendas Milder.
    Võimalusele võtta üle mõni uus kaubamärk viitas Milder juba kevadel. Tema sõnul oli nüüd ka Baltika see, kes näitas esimesena huvi üles.
    "Initsiatiiv tuli meilt," lausus Milder. "Sel aastal sai aktsionäride koosolekul välja käidud, et kolme aasta jooksul on Baltikal kavas siseneda uutele turgudele ning laieneda ka kaubamärkide osas."
    Samas ei ole Baltika huvitatud pelgalt Ivo Nikkolo kaubamärgist. "Ainult kaubamärgil pole meie jaoks väärtust, nime võime ise ka välja mõelda," lausus Milder. "Tahaks kasutada ikka seda, mis on loodud, ja koos Ivo Nikkologa edasi minna," lisas ta.
    Võimaluse kasutada Ivo Nikkolo kaubamärki näiteks Skandinaavia turule sisenemiseks Milder välistas. "Skandinaavia turust me huvitatud ei ole. Piiritleme end Kesk- ja Ida-Euroopas, kus näeme enda jaoks potentsiaali."
    Uudis tuli mulle üllatusena ning ma pole palju sellele mõelda jõudnud. Aga loodan, et ülevõtmine on Baltikal põhjendatud. Motivatsioon peab ostmiseks ikka olema, vaevalt et teda niisama või konkurentsi pärast tahetakse üles osta.
    Ivo Nikkolo näol on tegemist väljatöötatud kaubamärgiga, mis on veidi kõrgemas hinnaklassis. Ilmselt näeb Baltika sellele oma praegustel turgudel nõudlust.
    Ivo Nikkolo kaubamärk eristub selgelt Baltika kaubamärkidest, tegemist on ikkagi isikustatud disainerimärgiga. Kes seda täpselt disainib, ei puutugi enam asjasse. Aga võrreldes näiteks Montoni-taolise marketingimärgiga, on tal teine iseloom.
    Autor: Lauri Matsulevitsh
  • Hetkel kuum
Kairit Kall: kvantiteedimajandusest kvaliteedimajanduseks
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Balti börsid lõpetasid kvartali tõusupäevaga
Balti koondindeks Baltic Benchmark sulgus kvartali viimasel kauplemispäeval 0,08% plusspoolel, jäädes kvartaliga siiski miinusesse.
Balti koondindeks Baltic Benchmark sulgus kvartali viimasel kauplemispäeval 0,08% plusspoolel, jäädes kvartaliga siiski miinusesse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: nonii, tibulilled, kas tulete taas? Äripidaja intervjuu oma töötajatega
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Tippjuhi nipid: mida teha, kui töötaja tuleb palka juurde küsima, aga …
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Suur reede raadios: Jüri Ratas Keskerakonna võimust pealinnas
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Eestis tegevuse müünud lihatootja loobus ka Rootsi ärist
Möödunud suvel Eesti Rakvere lihakombinaadi müünud Soome toidutootja HKScan on nüüd ära müünud ka tegevuse Rootsis.
Möödunud suvel Eesti Rakvere lihakombinaadi müünud Soome toidutootja HKScan on nüüd ära müünud ka tegevuse Rootsis.