PM: Eksitav joogisilt saab augustis täpsustuse

12. juuli 2006, 08:00

Kadarbiku talu peab augustiks välja vahetama oma smuutide sildid, mis on viinud ostjad eksiarvamusele, nagu oleks need värskelt pressitud.

Tarbijakaitseameti asedirektor Marje Kokk ütles, et probleem Kadarbiku eksitavate smuutisiltidega on kestnud juba üheksa kuud, kirjutab Postimees. «Olgugi et tegemist on Eesti väiketootjaga, enam me neile pikendust ei anna – kõik on seaduse ees võrdsed.»

Nimelt peab nõuete järgi olema kontsentreeritud tootest valmistatud jookide etiketil vastav märge selgelt nähtav ja toote nimetuse vahetus läheduses, Kadarbiku smuutidel on see aga pudeli küljel tooteinfo juures.

A. Le Coq Tartu Õlletehase juhataja Tarmo Noop ütles, et eelmisel reedel toimunud kolme mahlatootja, A. Le Coqi, Tallinna Piimatööstuse ja Põltsamaa Felixi kokkusaamisel arutati muu hulgas Kadarbiku talu smuutide eksitavat märgistust. Noobi sõnul koostasid suurtootjad tarbijakaitseametile ka sellekohase märgukirja.

«Probleem on selles, et vale on jätta muljet, et tegemist on värskelt pressitud nektariga, kui jook on valmistatud kontsentreeritud nektarist,» sõnas Noop ja lisas, et ka kõigile pakimahladele ei lisata säilitusaineid.

Kadarbiku talu peremehe Ants Paki sõnul ei tasu segamini ajada firma mahlu ja smuutisid, mis on küll sarnastes pudelites, kuid täiesti erinevad tooted.

Pak soovitas võrdluseks vaadata teiste tootjate joogisilte, kus tooteinfo on kirjas veelgi väiksemalt ja koostisosasid pole täpselt välja toodud.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing