Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Sony Ericssoni kasum kasvas pea kaks korda
Ettevõtte käive kasvas mullu sama perioodiga võrreldes 41 protsenti, 2,27 miljardi euroni (35,5 miljardi Eesti kroonini). Sony Ericssoni tehasest saadeti välja mullusest 33 protsenti enam mobiiltelefone - 15,7 miljonit tükki.
"Sony Ericsson tootis teises kvartalis laias valikus tooteid, mis näitab meie võimet võidelda ja võita turuosa ning kasumlikult äri kasvatada," ütles Sony Ericssoni president Miles Flint.
Sony Ericssoni keskmine müügihind vähenes, kuna odavamad telefonid, nagu J100, J220 ja J230, moodustasid kasvava osa müüdud telefonide kogusest. Sony Ericssoni mobiiltelefoni keskmine müügihind langes esimese kvartali 150 eurolt (2347 kroonilt) 145 eurole (2269 kroonini). Sony Ericsson tutvustas odavamaid telefone, mis maksavad umbes 60 dollarit, kuna mõned operaatorid tahavad müüa laiemas valikus tooteid.
Flint ütles Reutersile, et ta ei oota Sony Ericssoni mobiiltelefoni keskmise hinna tõusu, see langeb teisel poolaastal, kuid mitte palju. Kuigi Sony Ericsson on toonud turule odavamad telefonid, on nad jäänud eemale üliodavatest telefonidest. Kui Sony Ericssoni telefonide keskmine müügihind oli 145 eurot, siis Nokial oli see 100 eurot.
Samsung peaks avaldama kvartalitulemused 14. juulil, LG Electronics ja Motorola 19. juulil ning Nokia 20. juulil.
Sony Ericsson tõstis mobiiltelefonide turu selle aasta mahuprognoosi rohkem kui 900 miljonilt telefonilt enam kui 950 miljonile telefonile.