EPL: 32 tundi oodanud reisijad plaanivad nõuda kahjutasu

19. juuli 2006, 08:00

Londonist 32tunnise hilinemisega Tallinna lennanud Estonian Airi reisijad kavatsevad nõuda kahjutasu.

'Oleme Estonian Airi suhtumises äärmiselt pettunud,' ütles ühe päeva ja kaks ööd lendu oodanud Lea Kask. Kase sõnul olid ainukesed, kes lennufirma poolt kogu selle katsumuse ajal reisijatega suhtlesid, lennuki meeskonna liikmed eesotsas kapten Kiviga, kirjutab Eesti Päevaleht.

Asenduslennud leiti eile päeval vaid mõnedele lastega peredele, paljud lapsed ja vanurid pidid aga koos teistega veetma kõigepealt öö hotellis ning seejärel 14 tundi lennujaama ooteruumis oma pagasi otsas. 'Meil ei olnud kusagil ollagi, olime kõigil jalus,' kirjeldas Kask.

Reisijad on otsustanud kirjutada Estonian Airile ühiskirja, milles nad avaldavad nördimust toimunu pärast, samuti kavatsetakse nõuda välja kahjutasu. Ühiskirja soovitas Kase sõnul kirjutada ka lennuki kapten, et selline asi enam ei korduks.

Pühapäevasele Londoni-Tallinna lennule pileti ostnud ärimees Joakim Helenius organiseeris endale ise koha Finnairi lennule ning jõudis tänu sellele Tallinna esmaspäeval. Kuuldes, kui kauaks tema kaasreisijad veel ootama jäeti, hakkas Helenius kõva häälega naerma. 'Kohutav!' kommenteeris ta.

Heleniuse sõnul annavad kuhjuvad hilinemised tunnistust ettevõtte halvast juhtimisest. 'Kui ühel lennukil tekib probleem, on kohe kuus lendu rivist väljas. Estonian Airis peaks selle küsimuse osas tõsiselt nõu pidama.'

Sagedase lennureisija Heleniuse sõnul on tal probleeme olnud umbes 15–20 protsendil tema Estonian Airi lendudest. 'Estonian Airiga lendamine muutub selle ebakindluse tõttu üha ohtlikumaks.'

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing