Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Konkurendid, kartke Fordi!

    Olles nüüd ise S-Maxi mekkinud, peab nentima, et insenerid on oma ülesannet vägagi tõsiselt võtnud ja tulemus on hea, ei, väga hea. On näha, et kuskilt nurgast pole keegi öelnud "ei, ärme seda teeme" või "paneme siia odava plastiku". Ford on valmistunud võitluseks raskekahurväega ja peab nentima, et relvastus on neil uhke, lahingu tulemust näitab aga aeg.
    Välimus on S-Maxil kergelt musklis ja iga kandi pealt kena. Etteheitmise ruumi pole eriti jäetud.
    Kui reklaamidest ja näitustest on meelde jäänud Focus ST alt tuttavad 18tollised veljed, siis neid kohe saada pole, kuid on arvata, et ju needki valikusse tulevad.
    Saksamaal pani Ford oma uue mudeli ostjale nimeks Henri. (Arvake ära, kust nad selle nime peale tulid.) Tollel mehel peaks olema naine, lapsed ja koer. Ilmselgelt on interjööris selle peale mõeldud, et kogu pere ja pudulojused sinna ära mahuks. Eesistujatel on ruumi sirutada nii üles-alla, edasi-tagasi kui ka paremale-vasakule.
    Tagaistujatel on ruumi nii palju, et kui Muki viimase istmerea taga rahutuks muutub, võib koera istmete vahele jalutuskäigule viia. Tõsiselt, nii palju jalaruumi, kui on S-Maxi tagaistmete ees, pole ma kuskil näinud. Juhil istub rool väga hästi käes ja ka kõik muu on väga hästi käsitsetav.
    Sõiduomadustelt on S-Max üllatavalt hea. Kui alguses oli kartus, et suure olemisega masin väntsutab oma suurt keha paremale ja vasakule ning teeb sõitjad merehaigeks, siis tegelikult on asjad hoopis vastupidi ehk tunne on nagu ükstapuha millises heas sõiduautos.
    Mootoritest tahaks soovitada kaheliitrist turbodiislit. See suudab hakkama saada kiirete möödasõitudega ning võtab samal ajal mõistlikult kütust. Saadaval on ka kaheliitrine bensiinimootor ja juba Focus ST-lt tuttav võimas 2,5-liitrine turbomootor. Viimane on küll toreda hääle ja tõmbega, kuid bensiinikulu poolest pereautole mitte just eriti sobilik.
    Samas tutvustas Ford oma uut Galaxyt. Interjööris, nagu ka välimuses, leiab sarnasusi S-Maxiga.
    Eriti hea mulje suutis jätta katuse keskelt eest taha jooksev panipaikade rida, mida mugav kasutada kõikvõimalike dokumentide ja väikeste asjade ladustamiseks. Lae konsoolist avaneb ka väike kumer peegel, millega eesistujad saavad tagumistes ridades toimuval silma peal hoida.
    Ma tean, et see kõik võib kõlada kuidagi liiga hästi, kuid nende autodega sõites pole just lihtne vigu leida. Juba siis, kui sain proovida Focus ST-d, jäi mul suu lahti.
    Nüüd on S-Max ja Galaxy Fordi jälle uuele tasemele tõstnud. Kuulge, härrased, mis järgmiseks? Luksusauto?
  • Hetkel kuum
Leonardo Ortega: ilma vajaliku välistööjõuta ei tule ka oodatud majanduskasvu
Eesti IKT-sektorit ja tööstussektorit kimbutavad samad välistööjõu mured. Vajame muutusteks uusi tingimusi, kirjutab EASi Work in Estonia juht Leonardo Ortega.
Eesti IKT-sektorit ja tööstussektorit kimbutavad samad välistööjõu mured. Vajame muutusteks uusi tingimusi, kirjutab EASi Work in Estonia juht Leonardo Ortega.
LHV kasvatas tugevalt kasumit, toetudes intressitulude kasvule
Finantskontserni LHV esimest kvartalit iseloomustas plaanitust suurem laenuportfelli ja intressitulude kasv.
Finantskontserni LHV esimest kvartalit iseloomustas plaanitust suurem laenuportfelli ja intressitulude kasv.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Merko eksjuht avas lahkumise tagamaid “Astusin nagu jooksulindilt maha”
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Tartu ülikooli teadlased kaasasid pool miljonit vähiravi arendamiseks
Tartu ülikooli teadlaste asutatud vähiravi tehnoloogiafirma Vectiopep sai erainvestoritelt ning ülikoolilt 450 000 eurot.
Tartu ülikooli teadlaste asutatud vähiravi tehnoloogiafirma Vectiopep sai erainvestoritelt ning ülikoolilt 450 000 eurot.
Nädala lood: helesinine Hispaania unistus ja 650 töökoha kadumine Eestis
Sel nädalal kõnetasid Äripäeva lugejaid lood, mis olid seotud Hispaaniaga ja sealse kinnisvaraga, kuid huvi pakkus ka väike Eesti linn, kus võib töökoha kaotada 650 inimest. Lisaks kõnetas veel ehitus ja valdusfirma laiali jagamine.
Sel nädalal kõnetasid Äripäeva lugejaid lood, mis olid seotud Hispaaniaga ja sealse kinnisvaraga, kuid huvi pakkus ka väike Eesti linn, kus võib töökoha kaotada 650 inimest. Lisaks kõnetas veel ehitus ja valdusfirma laiali jagamine.