Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Mercedes muudab suunda
Mercedes mängib oma margi maine ringi väärtusele, mugavusele ja turvalisusele.
Eelkõige üritatakse keskenduda klienditeenindusele. Põhieesmärgiks on võita tagasi kliente, kes kadusid auto kehva kvaliteedi tõttu.
Uue eesmärgi täitmiseks alustatakse lausa üle terve maailma kampaaniat, mis läheb käima juba suve lõpus.
Tootearendaja Markus Rubenbauer, kes oli M-, R- ja GL-klassi väljatöötamise juures, ütles Automotive News Europe'ile, et uue kampaania eesmärk on, et iga Mercedese ostja tunneks end väärtuslikuna.
Idee on kasutada vanu traditsioonilisi väärtusi, millega siduda kliente Mercedese margiga. Sportlikkus pole enam omaette eesmärk, nagu ta oli siis, kui Mercedes laskis 1995. aastal välja oma kurvasilmse E-klassi.
Rubenbauer ütles, et see lüke pidi näitama Mercedese uut nägu ning tõestama, et firma suudab ehitada vastupidavaid autosid, mis on sportlikud. Nagu teada, polnud see siiski nii ja kurvasilmsest sai Mercedese kvaliteedi allakäigu algus.
Mercedese juhtide sõnul ei tähenda uus strateegia siiski 180kraadilist pööret. Kliendi rahulolu on nüüd lihtsalt esirinnas nii müügi, auto enda kui ka teeninduse puhul.
Pärast suuri tagasilööke ja tehase tagasikutsumislaineid tahab Mercedese juht Dieter Zetsche, et Mercedes oleks kliendi rahulolu küsitlustes jälle esimene.
JD Power and Accociatesi kuu alguses avaldatud küsitlustes oli Mercedes Saksamaal 11. kohal 28 autotootja seas. Tagapool oldi nii Škodast kui ka Daihatsust.
Autor: ÄP