PM: Haigekassa teenindusbüroode sulgemine külvab segadust

02. august 2006, 07:52

Haigekassa otsus sulgeda eilsest väikesed maakondlikud teenindusbürood tekitab segadust ja vastuseisu.

Büroode sulgemine tuli ootamatult, sest märtsi keskel andis sotsiaalminister Jaak Aab välja pressiteate, mille kohaselt otsustas haigekassa juhatus maakondlike büroode sulgemise peatada, kirjutab Postimees.

Kuigi klienditeeninduse ümberkorraldamise tõttu laienes haigekassa teenuste kättesaadavus alates eilsest postkontoritesse üle Eesti, kus asjaajamine hakkab käima läbi interneti, on uue süsteemi rakendamises mitu küsitavust.

'See on toimunud elanikkonda, maavalitsust, aga ka omavalitsusi teavitamata,' kirjutasid Jõgeva maavanem Aivar Kokk ja Riigikogu liige Mai Treial haigekassa juhatuse esimehele lähetatud avalduses.

'Kõige halvem ongi teadmatus,' kurtis ASi Marsruut Jõgeva filiaali juhataja Liia Saatre Tartu Postimehele. 'Mul puudub info, mida ma haiguslehtedega teen – kas viin Tartusse või panen posti,' rääkis ta.

Haigekassa avalike suhete juhi Anne Osveti kinnitusel piisab küsimuste korral helistamisest infotelefonile 16363.

Haigekassa juhatuse esimehe Hannes Danilovi selgitusel on büroode sulgemise põhiline argument ruumide rendile kuluva raha kokkuhoid, mis üle Eesti teeb aastas 3,7 miljonit krooni. Eesti Postile maksab haigekassa lepingu järgi aastas vaid 600 000 krooni.

ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing