Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Cadillac BLS ei suuda eurooplaste südant võita
Esimene Euroopa jaoks tehtud Cadillac saab klientidelt väga erinevat vastukaja.
Suurbritannias võeti uus BLS vägagi hästi vastu, kuid mandrieurooplased pole Automotive News Europe'i andmetel uuest mudelist just eriti vaimustatud.
Peamine probleem on, et Cadillac ei suuda Euroopa ostjaid veenda selles, et Ameerika autod pole ülijanused jurakad, mis ei suuda järelturul oma hinda hoida. "Just sellist pilti omab eurooplane Ameerika autost," ütles Hollandis Cadillacide esindaja Ad Janse Automotive News Europe'ile. Janse kinnitas samas, et selline suhtumine ei lase klientidel ka BLSi osta, kuid lubas, et sellest saadakse üle.
Cadillaci eestseisja Euroopas Dick Braakhekke kinnitas, et iga BLSi müük on paras vallutus ja seda eriti Saksamaal. BLS on oma esmase eesmärgi täitnud, milleks oli Euroopa luksusbrändide ostjate toomine Ameerika autode salongidesse. Braakhekke mainis, et nad veel ei paanitse, kuigi eesmärkideni jõudmine maksab neile palju aega ja raha.
BLS ise on Cadillaci emafirma General Motorsi ponnistus teha Cadillacist globaalne bränd.
Nagu eelpool mainitud, läheb BLSil üllatavalt hästi Suurbritannias, mis tähendab, et selle auto strateegia ja eesmärk sealmaal töötavad. Vahe on lihtsalt selles, et britid on rohkem nõus ühest luksusbrändist teise istuma kui mandrieurooplased. Sama lugu oli näiteks Lexusega, kui paljud brittidest Mercedese omanikud istusid Lexusesse ringi.