Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mazda 3 läbis õrna uuenduse

    Juba esimesed testikilomeetrid kerge kohenduse saanud Mazda 3ga tegid selgeks, et selles loos ei saa rääkida, kuidas kiirendus minu nagu jahukoti istmesse viskas või kuidas kurvis külg ees olles Good Yearid paremini lõhnavad kui Michelinid.
    Tegelikult pole ka põhjust, sest tegu oli vaid tava Mazda 3 facelift'iga ja hullvõimast MPSi veel mekkida ei antud. Esimese testipäeva õhtul muigasid vanemad kolleegid kõik koos ja nimetasid kauget reisi lõhnakuuse testiks, mis peaks tähendama umbes seda, et miskit pole muutunud ja saime uut iluvõre proovida. No tegelikult oli neil õigus, sest väliselt ja ka siseselt on muutusi üsna vähe. Välimus on minu jaoks igatahes sama kui eelmisel mudelil ja uued värvid valikus ei muuda asja. Küll on kenad uued valuveljed, mis valikusse tulid.
    Interjöör on asjalik nagu Mazdal ikka ja väidetavalt on seal muudatusi tehtud… no kui te nii ütlete, härrased Mazdast. Tegelikult mainiti küll üht olulist muudatust salongis istuja jaoks.
    Nimelt olevat kliendid kurtnud liigselt suure teemüra üle. Seda viga on üritatud parandada, lisades autole rohkem müraisolatsiooni mootorikatte ja katuse alla. Samuti on mängitud vedrustuse ja rehvidega, et müra liialt salongi ei satuks. Numbrid igatahes näitavad, et müra on tõeliselt vähenenud. Ees oli istujatele piisavalt ruumi jäetud, tagaistujate jalgaderuum võiks väheke suurem olla ja sama käib ka pagasiruumi kohta, kuid neid asju ei olnud muudetud.
    Et mängitud oli ka vedrustusega ja seda jäigemaks muudetud, siis oli autot eriline lust Sardiinia mägiteedel mekkida.
    Rehvilõhnast rääkida ei saa, sest olenemata kõigest istus Mazda 3 teel nagu liimitud ja isegi aeglase diisliga oli seal lõbus lasta. Ei, ärge saage minust valesti aru, Mazda diisel pole mingil juhul aeglane ja vastik, vaid vajaka jäi temast mägiteel, kus oleks ihanud midagi sellist nagu MPS olema saab.
    Igapäevaseks eluks on diiselmootoriga Mazda 3 kindlasti parim, kuid kahjuks kalleim variant.
    Hirmsasti tahaks kiita pidureid. Nende headusele olen mina ja üks kolleeg palju tänu võlgu, kui peaaegu oma ninade täpse reljeefi esiklaasile talletasime.
    Suhteliselt suurel kiirusel ilmus teele ei tea kust suur lambakari (mitte rumalad turistid, vaid ikka ehtsad lambad), meie ja auto pääsesime õnneks vaid ehmatusega, samas oli lammastel ja nende karjusel täiesti savi, et nende ees oli üks uhiuus Mazda 3 end risti pidurdanud.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Järjekordne Telia MeetUp toimub juba 30. mail
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.