SLÕL: Laevafirma nõudis ostjalt piletimüügi eest 80 krooni teenustasu

04. august 2006, 08:16

Laevafirma Tallink kehtestas kassast ostetavale piletile 80kroonise teenustasu. Otse kassasse pöördujat sellest ei informeerita.

Firma ei pea ka vajalikuks selgitada, millest hinnalisa tuleneb. Tarbijakaitse ettekirjutuse kohaselt lõpetab Tallink augustis teenustasu küsimise, kirjutab SL Õhtuleht.

Hiljuti 810 krooni maksvat reisipakkumist 'Kiirelt Helsingisse ja romantiliselt Tallinna' osta soovinud klient proovis algselt paketti saada interneti kaudu, kuid selgus, et seda müüakse vaid kassast.

Tallinki piletikassas Tallinki hotelli all selgus, et hinnale lisandub 80kroonine teenustasu. Kui klient nõudis piletit reklaamitud hinna eest, selgitasid klienditeenindajad, et nad võivad väljastada soovitud reisi kohta ka arve, mille saab tasuda internetipangas. Sellisel juhul ei pea lisa maksma.

SL Õhtulehe poole pöördunud kliendile jäi arusaamatuks, miks 80kroonine teenustasu on kehtestatud, sest kui see on mõeldud kassade ja nende töötajate kulude katmiseks, siis nõuab aega ja vaeva ka kassas arve trükkimine.

Üleeile sadamas äsja laevapileti ostnud juhuslikku inimest küsitledes selgus, et tal polnud õrna aimugi, et pileti võinuks internetist osta 80 krooni odavamalt. Ammugi ei osanud ta küsida kassast arvet, mille alusel teha pangaülekanne.

Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Kristina Vaksmaa sõnul on Tallinki teenustasu võtmine juba tarbijakaitses menetluses. 'Tarbijakaitseamet on seisukohal, et selline teenustasu võtmine ei ole seaduspärane. Oleme ettevõtja esindajaga kohtunud ja saavutanud kokkulepe, mille kohaselt Tallink lõpetab augustikuus nimetatud ettemaksu küsimise,' ütleb Vaksmaa.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing