Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Rootsi rõivafirma H&Mi müük suurenes
Euroopas suuruselt teise riiete jaemüüja Hennes & Mauritz AB kasum kasvas tänu allahindlustele juulis 2% võrra, kirjutas Bloomberg.
Kogukäive vastas analüütikute ootustele, suurenedes 11%.
"Hennes & Mauritzi suurusega ettevõtte jaoks on kaheprotsendiline kasv päris hea," kommenteeris JPMorgan Chase & Co analüütik Rebecca McClellan, kelle hinnang aktsiale on neutraalne. Ta lisas, et kriitiline on müügitrendide käekäik varasügisel ja talvel.
Ettevõttel oli juuli lõpus 1248 poodi, mis on 11% rohkem kui eelmisel aastal samal ajal. Samas on firma teatanud, et kavatseb müügipaikade arvu juunist novembrini veel 100 võrra suurendada. Septembris avatakse ka edasimüügilepingu alusel esimene pood Lähis-Idas.
Juunis andis Hennes & Mauritz teada ka kavatusest rajada uus riiete jaemüügikett kallimate toodete jaoks, kui praegustest H&Mi poodidest osta võib. Uue keti esimesed kümmekond poodi avatakse juba järgmisel aastal.
Aktsia reageeris uudisele tõusuga ja avanes eile Stockholmi börsil 1,9% eelmisest sulgemishinnast kõrgemal, 269 Rootsi krooni tasemel.
Autor: ÄP