Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Suvepealinna tiiger lonkab
Ostsin internetikeskkonnast
Bussireisid.ee pileti Pärnust Tallinna. Kui jõudsin Pärnu bussijaama seda oma koodiga lunastama, tegi kassas istunud valgepäine eakas daam imestusest suured silmad, kui küsisin, kust internetist ostetud pileti kätte saan. Saatis bussijuhi juurde, et tema teab. Kasu ei miskit, saatis tagasi kassasse, kust muidugi saadeti tagasi bussijuhi juurde.
Olin juba bussijuhilt uue pileti ostnud, kui mu vahepeal kõik Eestis leiduvad infoliinid läbi helistanud sõber teatas, et internetipileti saab kätte kohalikust Cargo bussi letist.
Kallid pärnakad, internetikeskkonnad on mõeldud selleks, et teie külaliste ja kukru täitjate elu mugavamaks muuta, mitte sundida neid kaks korda samale reisile piletit ostma. Pange vähemalt siltki üles!