Pärnu uus tunnuslause on “Ela või ise”

18. august 2006, 14:55

Käesoleval suvel on saanud Pärnu endale uue logo ja tunnuslause “'Pärnu - ela või ise'.

Logokonkursi eestvedaja Ave Reinson usub, et uue tunnuslause abil saab luua linnast positiivse kuvandi Pärnu elanike, ettevõtete ja külaliste silmis. Inglise keeles on mõttetäpseima vastena kasutusel 'Try Yourself'.

'Pärnu väärtused kajastuvad Pärnu uues tunnuslauses 'Ela või ise' ning visuaalses identiteedis, mille põhielemendiks on Pärnu logo,' ütles Ave Reinson. Pärnu on roheline ja avatud. Pärnu on tuntud merekuurort ja arenev jõelinn, kus on elav kultuurielu ja areneb ettevõtlus. Pärnu on linn, kus on hea puhata, aga veel parem elada.

Pärnu tunnuslause töötas välja reklaamiagentuur Droom ning selle valis välja selleks puhuks kokkukutsutud þürii. Pärnu logo võeti kasutusele suve ja promenaadi avamisel Pärnu rannas 21. juunil 2006.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing