Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Roomster lööb mõistlikkuse ja hinnaga
Škoda on minu jaoks siiani silma paistnud sellega, et võetakse mõni väikese Volkswageni põhi ja tehakse sellele suuremat sorti auto. Need kaks asja ei käi omavahel kokku, kuid siiani pole mingit läbikukkumist olnud ehk kõik, mis on tehtud, on hästi müünud ja - mis peamine - on olnud vastupidav.
Viimase väite kinnituseks tooksin näiteks inglaste tehtavad kasutajaküsitlused, kus Škoda saab kõrgemaid kohti kui Volkswagen ise.
Vahet pole, sest tegelikult võib seda perioodi võib-olla et isegi lõppenuks lugeda. Miks? Sest Škoda tegi ise üle väga pika aja oma põhja ja pani sellele kaubiku moodi perekonnasõiduki. Välimuselt on Roomster eriline ja seda üldse mitte pahas mõttes.
Pildil näha olev plätserdis on kohaliku esindaja fantaasia tulemus. Palun teid veel kord, võtke need jamad Roomsteri pealt maha, sest efektne sinine annab Roomsteri välimusega kokku hinde "viis".
Küljejoon on sellel n-ö "Muhvi kuudil" isegi sportlik ja jätab kiiresti liikumise mulje. Interjöör on küll plastikust ja mitte kõige kallimast, kuid ei tasu kohe lusikat nurka visata ja järgmist lehekülge keerata, sest kokku on see pandud kvaliteetselt ja pealegi - vaadake Roomsteri hinda. Selle raha eest polegi võimalik nahkistmeid ja puitsisu saada.
Roomsteri nimele kohane on ka sisu mahutavus. Kui juhiiste suhteliselt kaugele taha lükata, mahuvad tagaistmele ikkagi normaalmõõtudes inimesed.
Olgu, tagaistmed on oma mõõtudelt küll kitsad, kuid lastele piisab ka nendest.
Tagaistme formaati saab muuta keskmise istme eemaldamisega. Pärast eemaldamist tuleb kaks servmist omavahel kokku lükata ja nii on ka laiupidi suhteliselt palju ruumi. Esiistmetel on küll üks viga: kui käetugi all, on minu kui paksu inimese jaoks käiguvahetus istumisasendis suhteliselt keeruline akrobaatiline manööver. Sõita on Roomsteriga väga mõnus. Et lillelise auto üle naersid isegi naisterahvad, tuli uhkus alla neelata ja nautida sõitu, mida Roomster ka pakkuda suudab.
Isteasend on kõrge ja jätab kerge maasturis olemise tunde, mis on mõnus, sest juhil on kõigest ülevaade. Väike kaubikutaoline pereauto kuuletub ka roolile antud käsklustele väga hästi.