Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Roomster lööb mõistlikkuse ja hinnaga

    Škoda on minu jaoks siiani silma paistnud sellega, et võetakse mõni väikese Volkswageni põhi ja tehakse sellele suuremat sorti auto. Need kaks asja ei käi omavahel kokku, kuid siiani pole mingit läbikukkumist olnud ehk kõik, mis on tehtud, on hästi müünud ja - mis peamine - on olnud vastupidav.
    Viimase väite kinnituseks tooksin näiteks inglaste tehtavad kasutajaküsitlused, kus Škoda saab kõrgemaid kohti kui Volkswagen ise.
    Vahet pole, sest tegelikult võib seda perioodi võib-olla et isegi lõppenuks lugeda. Miks? Sest Škoda tegi ise üle väga pika aja oma põhja ja pani sellele kaubiku moodi perekonnasõiduki. Välimuselt on Roomster eriline ja seda üldse mitte pahas mõttes.
    Pildil näha olev plätserdis on kohaliku esindaja fantaasia tulemus. Palun teid veel kord, võtke need jamad Roomsteri pealt maha, sest efektne sinine annab Roomsteri välimusega kokku hinde "viis".
    Küljejoon on sellel n-ö "Muhvi kuudil" isegi sportlik ja jätab kiiresti liikumise mulje. Interjöör on küll plastikust ja mitte kõige kallimast, kuid ei tasu kohe lusikat nurka visata ja järgmist lehekülge keerata, sest kokku on see pandud kvaliteetselt ja pealegi - vaadake Roomsteri hinda. Selle raha eest polegi võimalik nahkistmeid ja puitsisu saada.
    Roomsteri nimele kohane on ka sisu mahutavus. Kui juhiiste suhteliselt kaugele taha lükata, mahuvad tagaistmele ikkagi normaalmõõtudes inimesed.
    Olgu, tagaistmed on oma mõõtudelt küll kitsad, kuid lastele piisab ka nendest.
    Tagaistme formaati saab muuta keskmise istme eemaldamisega. Pärast eemaldamist tuleb kaks servmist omavahel kokku lükata ja nii on ka laiupidi suhteliselt palju ruumi. Esiistmetel on küll üks viga: kui käetugi all, on minu kui paksu inimese jaoks käiguvahetus istumisasendis suhteliselt keeruline akrobaatiline manööver. Sõita on Roomsteriga väga mõnus. Et lillelise auto üle naersid isegi naisterahvad, tuli uhkus alla neelata ja nautida sõitu, mida Roomster ka pakkuda suudab.
    Isteasend on kõrge ja jätab kerge maasturis olemise tunde, mis on mõnus, sest juhil on kõigest ülevaade. Väike kaubikutaoline pereauto kuuletub ka roolile antud käsklustele väga hästi.
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Investeerimine ja surm: pärandamise maksunüanssidest välismaa kinnisvara konksudeni Kahjumliku investeeringu pealt tuleb maksta tulumaksu
“Isegi hea tervisega investorile ei tee paha, kui nende asjade peale mõelda,” arvab kõhedaks tegevate surma ja pärandamise teemade kohta maksuekspert Ranno Tingas.
“Isegi hea tervisega investorile ei tee paha, kui nende asjade peale mõelda,” arvab kõhedaks tegevate surma ja pärandamise teemade kohta maksuekspert Ranno Tingas.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Savisaare sõnul oli tema Tallinna tööots rohkem hobi
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.