Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Google ja eBay lähevad koos interneti-reklaamiturule
"Tihedam integratsioon tähendab reklaamijatele rohkem, paremat, kvaliteetsemat reklaami ja enam klõpsamisi ning suuremat tulu mõlemale firmale," ütles Google'i tegevdirektor Eric Schmidt.
Kolm nädalat varem teatas eBay Yahoo! reklaamide näitamisest USAs.
Kuna eBay oksjoniäri aeglustub, näeb ettevõte internetireklaamis uut kasvuvõimalust. eBay teatas, et ei oota reklaamitulu enne ülejärgmist aastat.
Samuti nõustus eBay eelmisel aastal ostetud internetitelefoni Skype'i nupu lisamisega Google'i tööriistaribale. "Me justkui toetume nende senisele edule," ütles Schmidt ja lisas, et Skype aitab tõsta reklaami klõpsamiste arvu.
Sellega seoses tutvustatakse ka uut reklaamitüüpi "Click to call" (klõpsake helistamiseks), mis lubab reklaamijatel kliendini jõuda internetitelefoni tarkvara abil. "Click to call"-reklaam võimaldab kasutajatel helistada firmadesse kas Skype'i või Google Talki abil, nende ikoone lihtsalt klõpsates. Taolised reklaamid võivad näiteks viidata ettevõtetele, kellel ei ole oma kodulehte.
"eBay valis Google'i oma reklaamipartneriks firma tugeva turupositsiooni tõttu välisturgudel, eriti Euroopas," kommenteeris lepingu tagamaid eBay tegevdirektor Meg Whitman ning lisas, et firmal on võimu tegeleda nii Google'i kui Yahoo!ga.
Arvatavasti mõjub reklaamiturule minemine eBayle tema viimase aja kesise käekäigu tõttu paremini kui suhteliselt laiahaardelisele ja kindla positsiooniga Google'ile.