PM: Tere kaubamärk levib piimalt muulegi toidule

31. august 2006, 08:43

Eesti piimatoodete turust poolt valitsev AS Tere hakkab järgmisel aastal selle kaubamärgi all müüma ka muid toidukaupu.

Ühise kaubamärgi kasutuselevõtule ja selle reklaamimisele kulutab piimatööstus viis miljonit krooni, mille sees on senise märgi värskenduskuur, kirjutab Postimees.

Juuni keskel loobus Oliver Kruuda suurosalusega Tallinna Piimatööstus oma senisest nimest ning muutus ASiks Tere. Sama nimi on aastaid olnud ka firma peamine kaubamärk. Septembri lõpuks tahetakse selle nime alla koondada kõik tooted, seni kasutati Põhja-Eestis peamiselt Tere, Lõuna-Eestis Meieri kaubamärki.

Pikemas perspektiivis on firma eesmärk teha Terest suur toiduainete kaubamärk, mille all müüdaks peale piimatoodete ka muid kaupu. «Esimesed Tere kaubad peaks tulema järgmise aasta teisel poolel,» rääkis ASi Tere juhatuse liige Siret Liivamägi.

Need peaks olema kas piimaga seotud või koos piimaga tarvitatavad tooted. Juba praegu müüb Tere oma nime all näiteks võid, mille tootmise teenus ostetakse sisse.

Tere juhataja Kadi Lamboti sõnul saab teatud tooteid valmistada ka nende tehases, aga üldiselt jäetakse tootmine allhankijatele.

Samas kinnitas ta, et uued tooted ei pea otse seotud olema suuromanik Kruuda teistes firmades valmistatud kaubaga.

Mitme konkurendi hinnangul võib ühe nime kadumine anda firmale väikese tagasilöögi, sest paljud tarbijad jäävad oma senisest meeliskaubast ilma ning võivad selle asemel mõne muu firma kauba valida.


ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing