Reklaam kolib arvutimängu

Mariliis Pinn 01. september 2006, 11:24

Maailma suurim arvutimängude levitaja Electronic Arts sõlmis lepingu kahe mängusisese reklaamilooja Massive"i ja IGA Worldwide"iga, kirjutab Reuters.

Lähiajal võib reklaami leida neljast mängust, millest esimesed on 'Need for Speed: Carbon' ja 'Battlefield 2142,' mis tulevad välja oktoobris. Reklaamid ilmuvad USA ja Euroopa mängudes.

Chip Lange, Electronic Artsi asepresident, lubab, et selliseid lepinguid tuleb veel. Turu-uuringute firma Yankee Group ennustab, et mängusisese reklaami aastatulu tõuseb praeguselt 660 miljonilt kroonilt 8,7 miljardini aastaks 2010. Coca-Cola ja Honda Motor on juba tellinud endale reklaamid arvutimängu, et äratada noorte meeste tähelepanu.

Mõned arvutimängurid arvavad, et teatud mängudele lisavad reklaamid realistlikkust. Teised on ärritunud, sest nad ei taha näha reklaami mängus, mille eest nad on maksnud kuni 800 krooni. Mänguloojad on idee poolt, sest reklaamitulu aitab katta arenduskulusid.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing