Pühapäev 26. veebruar 2017

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Liigne info takistuseks sobiva teenuse valikul

Kristo Kiviorg 05. september 2006, 00:00

Informatsiooni otsimine ning leidmine on keerulisem rahvusvaheliste kullerteenuste pakkujate puhul, kuna kodulehel kuvatud liigne infohulk teeb otsimise raskeks.

Saadetis, mida soovin kullerfirma vahendusel saata, kaalub viis kilogrammi. Minu kindel soov on, et saadetis peaks sihtpunkti jõudma paki üleandmisele järgneval päeval. Raha on mul piisavalt, kroone lugema ei hakka. Pakki soovin saata nii Eesti-siseselt, Baltikumi piires kui ka Euroopasse. Uurisin, mida eri firmad pakuvad.

Saadetise teekonda on võimalik ka jälgida Nii DHL, TNT, UPS, BLS Eesti kui ka Eesti Post pakuvad võimalust saadetise liikumist interneti vahendusel jälgida. See annab saatjale aimu, kus saadetud pakk parajasti viibib ning kellele ja millal see üle on antud.

Info saadetise teekonnast jõuab internetti juba siis, kui saadetis on veofirmale üle antud ning paki vastuvõtt on ribakoodilugejaga fikseeritud.

Saadetise jälgimiseks on mitmeid võimalusi. Teenusepakkuja kodulehel näeb paki teekonda saatelehe numbrit vastavasse aknasse sisestades. Samuti on võimalik saadetist jälgida üle WAPi mobiiltelefoni abil.

Asukoha saab teada ka, kui saadate teenusepakkujale e-kirja konkreetse saadetise jälgimise aadressile.

ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
24. November 2011, 16:14
Otsi:

Ava täpsem otsing