Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
MTV: enamik reklaamist tuleb Eestist
Veskis peab MTV Eesti, kelle sihtgrupiks on 15-35aastased noored, võimalusi Eesti reklaamimaastikul headeks. "Kindlasti on reklaamikliendi jaoks tegemist atraktiivse sihtgrupiga," rõhutas Veskis.
Veskis rääkis, et varem teised telekanalid MTV Eestit väga tõsise konkurendina ei näinud, praegu on aga olukord muutunud. "Reklaamiturg ei kasva aastas piisavalt kiiresti. Samas on sihtgrupi ligitõmbamiseks võimalik kasutada ka teisi meetodeid," rääkis Veskis. Ta tõi esile eesmärgi tõmmata noori ära internetist. Samas ei välista üks keskkond teist. Peagi avatakse MTV Eesti kodulehekülg, kust saab MTVd reaalajas jälgida, mõne aja pärast on võimalik MTVd ka 3G vahendusel vaadata.
TV3 müügiosakonna juht Kert Kangert ei näe MTV tulekul suurt mõju Eesti reklaamiturule.
"Kindlasti on mõju marginaalne ehk teisisõnu - alustav MTV ei mõjuta kogu turgu oluliselt, kuna tegemist on nišitootega, mis suunatud eelkõige noorepoolsele sihtrühmale," ütles Kangert.
MTV alustas Eestis eile õhtul. Uut kanalit on näha nii kaabel-, digi- kui ka satelliittelevisiooni vahendusel. Esialgu Viasati vahendusel MTV Eestit ei näe.
MTV teatel alustasid üheaegselt kolm uut kanalit: MTV Eesti, MTV Latvia ja MTV Lietuva, mis kannavad koondnime MTV Baltic.
MTV Eesti programmis on 70 protsenti muusikat ning 30 protsenti saateid. Vähemalt 20 protsenti programmist on kohalik, see sisaldab uudiseid, reportaaže, edetabeleid ja muid saateid.