EPL: Heade müüjate nappus põhjustab kauplustes tüütuid pikki järjekordi

15. september 2006, 07:40

Õhtune poeskäik venib tunnipikkuseks, sageli ei tööta kaupluses kolmandik kassadest.

'Vähem kui tunniga enam hakkama ei saa,' tõdeb Eesti Päevalehele tallinlane Kaja, kelle kodupoeks on Ülemiste Rimi. 'Viimati ootasin ainuüksi kassajärjekorras rohkem kui 20 minutit, sabas oli vähemasti kümme inimest.' Samas ei töötanud kolmandik kassadest. 'Küsisin kassapidajalt, milles asi, ja ta vastas, et töötajaid lihtsalt pole,' ütles Kaja.

Sama ei kehti sugugi vaid Rimi kohta – järjekord venib ja teenindajaid napib ka teistes ketipoodides.

Rimi Eesti Food ASi personalijuht Heve Kirikal tõdeb, et töönappus kimbutab Rimit nagu teisigi kaubandusettevõtteid. 'Häid töötajaid on raske leida,' märgib ta. Suurim töötajate liikumine toimub Kirikali sõnul kevadel ja sügisel.

Mustamäe Prisma juhatajal Margus Mustallikal tuleb samuti nentida, et müüjaid napib ning kaader on suhteliselt püsimatu. 'Võrreldes kahe-kolme aasta taguse ajaga on voolavus kõvasti kasvanud,' täheldab ta. Praegusel hetkel oleks kauplus kohe valmis tööle võtma viis-kuus müüjat-kassiiri.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing