Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kaubamärk ei mängi rolli
Pole olemas sellist olukorda, et kui on hea kaup, siis küsitakse rohkem hinda. Ehk kaubamärgi iseloom ei mängi hinna kujundamisel mingit rolli.
Kaubamärgi sobivust arvestatakse sel juhul, kui samale pinnale kandideerib rohkem kui üks bränd ehk kaubamärk mõjutab üürile andja valikut, kuid mitte hinda.
Kaubanduspinna hinna määrab keskustes pinna asukoht (esimene korrus kallim, sest soodsamad kauplemisvõimalused, rahvast liigub rohkem), pinna suurus (suuremad pinnad on odavama ruutmeetri hinnaga) ja ka see, kas pind paikneb olulises kohas korrusel või kuskil nurga taga. Hinna üle on võimalik kaubelda läbirääkimiste teel.