Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mercedes tõi välja Sprinteri

    Kuigi Mercedes-Benz on tuntud eelkõige oma luksuslike sõiduautode poolest, võib hoopis Sprinterist kui mugavast tarbesõidukist kujuneda edasimüüjate jaoks kõige parem käibeartikkel. Sellisele tõdemusele jõudsin pärast proovisõitu uue Sprinteriga.
    Arvestades tänast tööandja jaoks rasket aega vajalike inimeste leidmisel ning hoidmisel, peaksid firmad, kes soovivad, et nende rooli keeravad kolleegid ka lähitulevikus firmas jätkaksid, valima mugava varustusega kaubiku.
    Et testipäev oli palav, leian, et autotootjatel oleks ka tarbesõidukite puhul aeg jõuda sinnamaani, kus iseenesest mõistetavalt on põhivarustuses vähemalt konditsioneer. Kes ikka tahab palavuses higistada?
    Salongi armatuur on tehtud klassikaline, kusjuures sellel ei ole kasutatud Salvo kelgust tuntud plastikut, nagu täna veel paljudes sõiduautodeski leida võib.
    Uue Sprinteri puhul võib kindlalt väita, et juhi mugavus on tublisti edasi läinud, kas või seetõttu, et vajalikud lülitid, nupud ja panipaigad on tunduvalt paremini käeulatuses.
    Kui kaubikute puhul on sageli probleemiks õige isteasendi leidmine, siis Sprinteris seda muret ei ole. Mugava sõiduasendi peaks leidma seal iga sohver. Salongis ei riivanud kõrvu ka vali mootorimüra.
    Juhil on sõites hea vaade nii masina nina ette kui ka taha. Üllataval kombel ei piiranud juhi vaatevälja A-piilarid, mis kaubikute ja väikebusside puhul tavaliselt häirivaks teguriks on olnud.
    Juhi töökohalt tooksin miinusena välja istme peatoe, mida kuidagi ei saa praktiliseks ja mugavaks nimetada. Sarnaselt teiste kaubikutega on kõrvalistuja eluolu tunduvalt ebamugavam kui juhil, kuid vähemasti on kõrvalistujal jalaruumiga kõik korras.
    Kaubaruumi saab uuel Sprinteril valida alates 7 kuupmeetrist kuni 17 kuupmeetrini. Viimane tähendab seda, et maksimaalne kandevõime ulatub uuel Sprinteril 2710 kilogrammini.
    Kõrgemaks on läinud ka Sprinteri külgmine lükanduks, mille laius on 130 cm ning kõrgus 182 cm, mis teeb võimalikuks alusekaupa ka küljelt sisse laadida.
    Arusaamatuks aga jääb, miks on uus Sprinter tagaveoline. Loomulikult võimaldab tagavedu vedada suuremaid koormaid, kuid talvel tühjalt sõites võib probleeme tekkida.
    Sprinterit ostes valige paketti kindlasti konditsioneer või kliimaseade ning pööramissuunas süttivad staatilised biksenoontuled.
    Lisaks sellele saab Sprinteri puhul valida 6käigulise manuaalkasti või automaatkasti vahel. Esimesele neist saab võtta vajadusel lisavarustusest juurde ka kohaltvõtu abisüsteemi.
  • Hetkel kuum
Suur analüüs: maailmamajanduse jõujoonte murrangus pole Euroopa seis kiita
Maailmamajanduses annavad tooni Hiina, India ja laiemalt globaalse lõuna tõus ning USA jätkuva olulisuse valguses paistab suurima kaotajana Euroopa, kirjutab majanduspublitsist Liis Laidre Äripäeva essees.
Maailmamajanduses annavad tooni Hiina, India ja laiemalt globaalse lõuna tõus ning USA jätkuva olulisuse valguses paistab suurima kaotajana Euroopa, kirjutab majanduspublitsist Liis Laidre Äripäeva essees.
Saunumi käive kasvas, kahjum kahanes
Saunum Group lõpetas mulluse majandusaasta suurema käibe ja väiksema kahjumiga kui varem.
Saunum Group lõpetas mulluse majandusaasta suurema käibe ja väiksema kahjumiga kui varem.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: viie milli eest vaba aega, palun! “Ükskõik kui pees vahepeal asjad on, kõik läheb mööda.“
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Tippjuhi tee avalikust häbipostist töövõiduni: süda jättis löögi vahele
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Suur reede raadios: Jüri Ratas Keskerakonna võimust pealinnas
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Raadiohommikus: miljard Pärnusse, uut moodi Tallinn ja tippjuhi nipid
Hollandi ettevõte plaanib rajada Pärnusse miljard eurot maksva metanooli ja vesiniku tootmisüksuse. Mida linn asjast arvab, mida ootab ja mida kardab, räägib neljapäeval raadiohommikus linnapea Romek Kosenkranius.
Hollandi ettevõte plaanib rajada Pärnusse miljard eurot maksva metanooli ja vesiniku tootmisüksuse. Mida linn asjast arvab, mida ootab ja mida kardab, räägib neljapäeval raadiohommikus linnapea Romek Kosenkranius.