Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Yahoo! reklaamikasv pidurdub üllatuslikult
Kui juulis prognoosis firma kvartalikäibeks 1,12-1,23 miljardit dollarit ja tegevuskasumiks 445-505 miljonit, siis korrigeeritud ennustuse kohaselt üritatakse täis saada prognoosis lubatud miinimumeesmärgid, kirjutas Bloomberg.
Yahoo! finantsjuhi Susan Deckeri sõnul on viimase kolme nädala jooksul olnud näha väikest nõrkust finantssektori ja autotööstuse reklaamiklientide hulgas.
"Me näeme kasvu vähenemist, aga mitte midagi muud olulist. Me arvame, et on veel vara öelda, kas see on märk millegi suurema algusest," lisas Decker.
Yahoo! teade oli üllatuslik, kuna prognooside kohaselt jätkub online-äri pidev pealetung. Investeerimispanga Merrill Lynch analüütik Just Post avaldas nädal tagasi prognoosi, mille kohaselt peaks internetireklaami osa kogu reklaamieelarves kasvama 2005. aasta 3,7 protsendilt 2012. aastaks 8,3 protsendile.
"See uudis paneb ümber mõtlema, milline võiks olla ettevõtte ja kogu sektori tegelik kasvumäär," ütles Atlantic Trust Stein Roe analüütik Chuck Jones.
USA kõige külastatavama veebilehe reklaamimüügi kasvu pidurdumine pani investoreid arvama, et müügikasvu kahanemine võib olla sektoris üldine, saates langusse ka teised suurnimed, nagu Google, eBay ja Amazon.com.