Tere koondab kõik tooted ühe märgi alla

21. september 2006, 09:28

Eesti suurim piimatööstus Tere AS viib
hiljemalt septembri lõpuks kõik tooted Tere kaubamärgi alla. Tere märgiga on
plaanis laieneda ka teistesse toiduainetööstuse sektoritesse.

Tere juhatuse esimehe Kadi Lamboti sõnul on ettevõtte nimevahetusega alguse saanud muudatuste eesmärk suurendada Tere märgi tuntust ning haardeulatust. “Plaanime juba 2007. aastal siseneda Tere märgiga teistesse toiduainesektoritesse,” ütles Lambot.

Selguse mõttes ühendati ettevõtte juriidiline nimi ja tuntuim kaubamärk. Tere juhatuse liige Siret Liivamägi usub, et tekkiv sünergia ettevõtte juriidilise nime ja katuskaubamärgi vahel annab kireval turul konkurentsieelise ning pakub selgust Tere toodete tarbijatele ja klientidele.

Uue ilme on saanud nii Tere logo kui ka Tere märki kandvate toodete pakendikujundus. Liivamäe sõnul lähtuti uute pakendite puhul sellest, et neil oleks üks läbiv joon, mis aitaks piimaletis eristuda ja Tere tooteid juba kaugelt ära tunda. Lisaks püüti säilitada võimalikult palju Tere toodetele omaseid elemente, et tarbijad uued pakendid kaupluses ikka ära tunneksid.

Uue kujunduse loomine ja pakendite väljavahetamine läks ettevõttele maksma umbes 4 miljonit krooni.

Tere tootevalikusse kuulub täna umbes 200 toodet, neist ligi 150 piimatoodet, mis kannavad nüüdsest ühtset Tere märki.

Alates 19. juunist 2006 on ettevõtte uus ärinimi Tere AS. Varsti pea 113-aastase ajalooga ettevõte annab tööd 300 inimesele.

Tere on Eesti esimene piimamärk, mis loodi 1996. aastal. Erinevate uuringute põhjal on Tere tarbijate esimene eelistus ja tuntuim piima kaubamärk Eestis.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
21. September 2006, 09:27
Otsi:

Ava täpsem otsing