Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Dive TeenindusTop: parim teenindus on IF Kindlustuses

    Kindlustusfirmade teenindust hinnati teiste teenindusettevõtetega võrreldes keskmisest kõrgemalt.
    Peale enamikus ettevõtetes heal tasemel oleva teeninduskoha välimuse ja teenindajate üldiste suhtlemis- ja käitumisoskuste osutus kindlustusfirmades väga heaks ka kontakti loomine kliendiga. Klientidega loodi teenindusvalmilt silmside ja tervitati neid, enamasti kaasnes sellega ka naeratus.
    Parima teenindusega kindlustusfirma If Kindlustus edestas konkurente tulemusega 96%. Sama heade teenindusoskustega paistsid silma ka Sampo Elukindlustuse teenindajad.
    Sampo Elukindlustuse klienditeenindus jäi If Kindlustusega võrreldes nõrgemaks aga seetõttu, et ühel külastusel öeldi kliendile, et kindlustusega tegelev inimene on kahjuks puhkusel ning soovitati pöörduda abi saamiseks teise kindlustusfirmasse.
    Testkliendid käitusid tavaklientidena, tundes huvi kindlustusvõimaluste vastu, mis tagaksid neile ja nende perele sissetuleku juhul, kui nendega peaks midagi juhtuma - õnnetus, trauma, haigus või surm.
    Kõige nõrgemaks aspektiks kindlustusfirmade teeninduses oli konsultantide nimesiltide kandmine - nimesilt oli nähtaval kohal vaid ligi pooltel konsultantidel.
    Ka jäi nõrgemaks kontakti lõpetamine ja kliendi vajaduste määratlemine. Kontakti lõpetamisel jäi sageli puudu positiivne hüvastijätt, mis tekitaks kliendis tunde, et ta on kindlustusfirmasse alati tagasi oodatud.
    Kliendi vajaduste määratlemises olid erinevused firmade vahel üsna suured. Enamikus kohtades püüti siiski kliendi vajadused, ootused ja võimalused põhjalikult välja selgitada ning leida talle kõige sobivam lahendus.
    Siiski esines ka juhtumeid, kus konsultandid tutvustasid pealiskaudselt erinevaid kindlustustooteid ning väljendasid end sealjuures nii segaselt, et jäi mulje, nagu poleks neil endilgi pakutavatest kindlustusliikidest kuigi head ülevaadet.
    Testkülastuste käigus selgus ka see, et kõigi firmade koduleheküljel olev info pakutavatest kindlustusliikidest ei vasta tegelikkusele.
    Kohapeal väideti klientidele, et selliste kindlustusliikidega ei tegeleta ning suunati nad konkurentide kõige lähemal asuvatesse esindustesse. Ühel külastusel suunati klient konkurendi juurde ka telefoni teel.
    Konsultant helistas konkureeriva firma töötajale ning andis poole kõne pealt telefoni kliendile, öeldes vaid: "Rääkige", ning ütles kõne lõppedes teisele konsultandile: "Tsau, ma pärast räägin sinuga."
    Samuti esines külastusi, kus konsultant kutsus juba ühte klienti teenindades juurde ka teise ning üritas paralleelselt teenindada kahte klienti või teatas kliendile, et tal on aega temaga tegeleda viis minutit, sest kohe hakkab koosolek, lisades veel, et vaevalt rohkem aega vaja lähebki.
    Viimasel juhul teenindaski konsultant klienti kas seistes või liikumise pealt, mis oli kliendile väga ebamugav ning jättis väga pealiskaudse mulje.
    Dive TeenindusTop on valdkonnauuring, kus igal kuul valitakse üks valdkond, mille teenindust hinnatakse mystery shopping'u meetodil.
    Septembris uuriti kindlustusfirmasid. Valimisse kaasati üheksa suuremat kindlustusfirmat, kus klienditeenindusega tegeletakse oma esindustes, mitte edasimüüjate kaudu. Dive'i testkliendid külastasid üheksa kindlustusettevõtte filiaale eri linnades - Tallinnas, Tartus ja Pärnus - kolm korda kella 12-17 vahel.
    Autor: Riin Pärnamets
  • Hetkel kuum
TalTechi professor: miks Eesti lennundus tähendab raha tuulde loopimist
On keeruline näha põhjust, miks Eesti lennundussektorit veel toetada. Kogemused on lihtsalt valmistanud liiga palju pettumust, kirjutab TalTechi makroökonoomika professor Karsten Staehr.
On keeruline näha põhjust, miks Eesti lennundussektorit veel toetada. Kogemused on lihtsalt valmistanud liiga palju pettumust, kirjutab TalTechi makroökonoomika professor Karsten Staehr.
Balti turul kaubeldi enim tugevast kvartalist teatanud LHV aktsiatega
Kuna LHV teatas täna, et panga esimese kvartali tulude taga olid laenuportfelli ja intressitulude kasv, siis pakkus aktsia investoritele huvi ning vahetas omanikku 442 468 euro eest ning kallines +0,73%.
Kuna LHV teatas täna, et panga esimese kvartali tulude taga olid laenuportfelli ja intressitulude kasv, siis pakkus aktsia investoritele huvi ning vahetas omanikku 442 468 euro eest ning kallines +0,73%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Merko eksjuht avas lahkumise tagamaid “Astusin nagu jooksulindilt maha”
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
General Motorsi esimene kvartal ületas kõiki prognoose
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Narva tööstusinkubaator hakkab ettevõtteid Ida-Virumaale meelitama
Majandus- ja infotehnoloogiaminister Tiit Riisalo allkirjastas käskkirja, millega suunatakse EL Õiglase Ülemineku Fondist pea 8,5 miljonit eurot tööstusinkubaatori rajamiseks Narva.
Majandus- ja infotehnoloogiaminister Tiit Riisalo allkirjastas käskkirja, millega suunatakse EL Õiglase Ülemineku Fondist pea 8,5 miljonit eurot tööstusinkubaatori rajamiseks Narva.
Möödunud sügisel lõhutud Eesti-Soome gaasitoru pandi uuesti tööle
Pärast seitsmekuust seisakut on Eesti-Soome gaasitoru Balticconnector jälle töökorras ja esmaspäeval liigub mööda seda 60 gigavatt-tundi maagaasi.
Pärast seitsmekuust seisakut on Eesti-Soome gaasitoru Balticconnector jälle töökorras ja esmaspäeval liigub mööda seda 60 gigavatt-tundi maagaasi.