Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Sky Media eeskujul muudavad reklaamihindu teisedki jaamad

    1. septembrist on Sky Plusis kuulatavaimate ajatsoonide hind eelnevast 20% kõrgem. Russkoje Radios tõsteti parimate ajatsoonide hinda 10%. Raadio 3 omakorda langetas kõigis ajatsoonides hindu 30%.
    Meediaagentuuri Initiative/VIA klienditeeninduse juht Agne Vilt nendib, et hinnatõus on mõistetav, kuna raadioreklaami hulk, nagu kogu meediareklaami turg, on jõudsalt kasvamas.
    Selle tulemusel muutusid reklaamipausid kõnealustes kanalites parima kuulatavuse aegadel pikaks ja tekkis oht, et reklaamisõnum kaob mürasse ning raadiokampaaniate efektiivsus väheneb.
    "Sky Plus ja Russkoje Radio on populaarsed jaamad, kus hinnatõusu pole pika aega toimunud. Hinnakorrektsiooniga tasakaalustati kontaktihinnad - reklaamihinnad viidi vastavusse kuulajate hulgaga. Kindlasti ei jää ka teistes raadiojaamades reklaami maksumus praegusele tasemele, hinnatõuse on oodata edaspidigi," ütleb Vilt. Ta lisab, et pisut ootamatu on Raadio 3 hinnalangus, kuid arvestada tuleb, et tegu on alles areneva kanaliga ning hinna alandamise taga on soov saada juurde reklaamikliente.
    Trio LSL Raadiogrupi juhataja Priit Jõgi lausub, et hindade ülevaatamine on igati normaalne protsess.
    Ka Trio plaanib lähitulevikus hinnad taas üle vaadata ning neid korrigeerida.
    Jõgi sõnul ei tähenda see üldist hinnatõusu, vaid nõudluse ning pakkumise tasakaalu viimist.
    Sky Media müügidirektor Heiki Abel on veendunud, et hinnakorrektsioon Sky Media kanalites oli pigem hilinemine kui kiirustamine ja septembri esimesed nädalad kinnitavad, et seda tehti viimasel hetkel.
    Abel märgib, et vastasel korral oleksid nad reklaami liigse mahu tõttu hakanud kaotama kuulajaid, see omakorda aga oleks vähendanud reklaamitellijate huvi.
    Abeli kinnitusel on TNS Emori iga kvartali päevikuuringu põhjal kõik Sky Media raadiojaamad viimase kolme aasta jooksul hoidnud ja kasvatanud oma kuulajanumbreid.
    "Võrreldes tänaseid reklaamihindu, võib täheldada, et veel paar aastat tagasi kuulatavuse tipus olnud konkureerivad jaamad on esituskordade hinnas kuni 50% kallimad kui Sky Plus ja Russkoje Radio pärast hinnakorrektsiooni," lausub ta.
    Rein Iida, reklaamiagentuuri Taevas Ogilvy juht, möönab, et hinnamuutused tänasel ärimaastikul on nii tavalised nähtused, et ei näe selles raadiokanalite hinnamuutuses erilist mõju kogu reklaamiturule.
    "Raadioreklaam on tore ja hea reklaamikanal, aga reaalselt on siiski väga vähe oluliselt suure kuulajaskonnaga saateid või ajaperioode, kuhu meediaagentuurid soovitavad klientide reklaame panna," nendib Iida.
    Arvestades, et Sky Media hindu pole muudetud paar aastat ning kuulajanumbrid on kasvanud, ei tulnud hinnatõus ootamatult.
    Lisaks headele kuulajanumbritele on hinnatõusu olulisemaks põhjuseks kanalite reklaamimaht.
    Viimaste kahe aasta jooksul on see Sky Plusi ja Russkoje Radio kuulatavaimal ajal kasvanud. Kohati muudab reklaamide rohkus edastatavad sõnumid eristamatuteks. Kui nõudlus ületab pakkumise, on loogiline samm seda hindadega korrigeerida.
    Võib öelda, et Sky Media jaamade hindade tõus on pigem inflatsioonist tingitud muutus ja olulisi muudatusi raadioturul kaasa ei too.
    Reaalsus on, et Sky Pluss ja Russkoje Radio on kuulatavaimad raadiod ja loobuma neis keegi ei hakka. Mõnevõrra võib väiksemate klientide eelarve hinna tõttu siiski ka liikuda teistesse kanalitesse (nt Star FM ja Raadio 3).
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Balti aktsiad jätkasid tõusulainel
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.