Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ökonoomsuse ökonoomsus

    Dacia Logani müük on Eestis seni suhteliselt edukas olnud. Muidugi jääb küsimus, kas just nii edukas, kui maaletoojad ise ootasid. Millegipärast kipun arvama, et plaan oli algselt suurem, kui tegelik müük on.
    Daciatega kauplejatele peaks andma uut hoogu diiselmootori valikusse lülitamine. Välimuselt ega sisult midagi muutunud ei ole. Välimus on endiselt hall ja kiretu, mõningad aastad praegustest trendidest maas olev kandilise olemisega idabloki disain.
    Ta pole küll otseselt inetu, kuid liikluses kaob ülejäänud massi ära. Iseenesest on ju tegu Renault' omanduses oleva margiga, mis peaks tähendama väheke värvikamat olekut, kuid kahjuks see pole nii.
    Sisu jätab oma välimuselt sama mulje kui välimuski - ehk ei jäta mingit muljet. Küll on kõik vajalik olemas ja täiesti praktiliselt paigutatud.
    Kõik nupud kangid on seal, kus peavad, ja millestki ausalt öeldes puudust küll tundma ei pidanud. Ruumi on istujatel nii ees kui ka taga.
    Neljakesi sai pikemat otsa täiesti lahedalt sõita ja kedagi pärast kohalejõudmist konserviavajaga autost välja urgitsema ei pidanud.
    Dacia küljes olevat hinnasilti vaadates ootasin, et viimistlusmaterjalid ja armatuuriplastik oleks kileõhukesed. Üllatus-üllatus, tegelikkus oli hoopis teine ja positiivsem. Nimelt on armatuuris kasutatud täiesti asjalikku jämedat plastikut.
    Kui nüüd enamik küsib, et mis plastikus positiivset on, see hakkab ju nagisema, siis olgem ausad, selle raha eest ei ole võimalik uuele autole pehme kattega armatuurlauda ehitada. Sellesse ämbrisse on autotööstuse ajaloos piisavalt palju astutud, et on liialt interjööriga üle pingutatud ja see on siis ka auto hinnasildis kajastunud.
    Uus 1,5-liitrine turbodiisel on midagi millest peaks ülivõrdes rääkima.
    On niigi teada tuntud fakt, et Renault diiselmootorid on väga head, kuid ma pole juba ammu nii ökonoomse autoga sõitnud. Vahepeal tuli tahtmine näidikupaneelile koputada ja avaldada kahtlust, kas kütusepaagi näidik üldse töötab.
    Pika uhamise tagajärjel nägin, et vist ikka töötab, sest olenemata pikast läbitud teest, liikus näidik vaid paar millimeetrit. Nüüd tekib kindlasti küsimus: mille arvelt siis selline ökonoomsus? Tõele au andes - pole õrna aimugi.
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Balti aktsiad jätkasid tõusulainel
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.