Toomas Leito: Äripäeva reklaamikäive kasvas viiendiku võrra

02. oktoober 2006, 11:14

Meediaanalüütik Toomas Leito sõnul suurenes
reklaamikäive esimese üheksa kuuga viies Eesti suuremas lehes. Äripäeva
reklaamikäive kasvas viiendiku võrra.

Reklaamikäive suurenes viies Eesti lehes üheksa kuu lõikes mullusega võrreldes 17,3% ehk 36,8 miljoni krooni võrra, moodustades 250 mln krooni. Käive suurenes kõigis lehtedes: Postimees 69,4 mln krooni (mullusega võrreldes kasv 25,7%), Äripäev 55,1 (mullusega võrreldes kasv 20,3%), Eesti Ekspress 50,2 (mullusega võrreldes kasv 12,3%), Eesti Päevaleht 38,2 (mullusega võrreldes kasv 7,9%) ja SL Õhtuleht 36,9 (mullusega võrreldes 15,7%).
Võrreldes 2005. a. septembriga suurenes viie suurema lehe reklaamimaht 1%. Reklaamikäive suurenes 13,5 % ehk 3,7 mln krooni võrra. Kasvu aluseks on hinnatõus üle 10% ja veebireklaami suurenemine, kuid käibe kasv on oluliselt pidurdunud.
Suurimad tõusjad võrreldes mullusega olid Äripäev ja Postimees.

Endiselt aktiivsed reklaamijad olid kinnisvarafirmad ning sügisele traditsiooniliselt aktiviseerus autoturg. Palju reklaami ostsid ka ehitusfirmad, ületades isegi automüüjaid.
Elavnemist on märgata ka netireklaamis. "Olulise panuse andis Postimees, kuid Äripäeva veebikülje uuendamisega hakkab ilmselt ilma tegema ka Äripäev," kommenteeris Leito. Ka Eesti Ekspress on lülitunud võidujooksu.
"Septembri tegija oli Äripäev, mille reklaamimaht suurenes 12,6%, edestades ka Postimehe põhilehte (ilma Tartu Postimeheta), kuid käibelt jäi Postimees siiski turuliidriks," lisas Leito.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
02. October 2006, 11:14
Otsi:

Ava täpsem otsing