Aeg võrku kolida

Lauri Tikerpe 03. oktoober 2006, 00:00

Leo Expressi kujundatud Montoni veebipäevikut peavad Montoni enda turundus- ja disainiinimesed ning näib, et nad teevad seda südamega.

See on üks viisidest, kuidas panna klient tundma, et üks või teine tootja või teenusepakkuja ei taha lihtsalt tema raha kätte saada, vaid annab talle võimaluse kaasa mõtelda ja rääkida.

Näiteks pakutakse Montoni blogis inimestele võimalust otsustada, milline saab olema Montoni uus meeste jakk. Rääkigem siis veel interaktiivsusest.

Suures pildis pole Montoni blogi loomulikult mingi revolutsioon. Meie väikesel kodu-kamaral mõjub see aga värskelt.

Uut meediat ei maksaks alahinnata, sest see on üks alustalasid, millele luuakse homseid lovemark'e (kui kasutada Kevin Robertsi terminoloogiat).

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing