Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Uus tugev tegija ajakirjanduses
Keskerakondlikul nädalalehel Kesknädal on ambitsioonikad plaanid: jõuda 25 000 ja tulevikus isegi 40 000 tellijani. Kesknädalal võib see tõesti õnnestuda, sest neil on käes trumbid, millega teised ajalehed kiidelda ei saa. Esiteks keskerakondlik nipp number üks, mida kasutati ka partei võlakirjade emiteerimisel: leida salapärased rahastajad ja neid mitte avalikustada. See ülesanne olevatki juba täidetud.
Nüüd on puudu veel üks hea kampaania - umbes selline, nagu Eesti Ekspressi majakampaania, mille abil nädalaleht jõudis 27 000 tellijani. Kast kohukest vast ei sobi, aga miks mitte loosida tellijate vahel välja kõrge koht Keskerakonna nimekirjas järgmistel Riigikogu valimistel? Väike teene parteile, aga suur asi võitjale. Ja muidugi on Keskerakonnal alati võimalik loosida tellijate vahel välja ka maja Keila-Joal.