Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Audi Allroad Quattro ei jäta ruumi virisemiseks

    Tegelikult on see auto järjekordne maasturihulluse tagajärg. Võib-olla parim tagajärg? Miks mitte, sest kui vaatate, kuhu läheb enamik ostetavaid maastureid, siis julgen teha avalduse, et mõni neist ei jõua tihtipeale linnastki välja, rääkimata maastikul müttamisest. Sestap on selline allroad-tüüpi auto ju hea - sul on tahtmise korral võimalus minna oma soliidse linnalaevaga sopa sisse ukerdama. Samas võib õhkvedrustuse ka täiesti maha lasta ja sportautona mööda Eestimaa justkui selle jaoks loodud teid komberdada.
    Uus Allroad Quattro on välimuselt selgelt A6 Avant, kuid iga nurga pealt on kõike natuke lisatud. Suur ja paljude jaoks tabuna tunduv iluvõre mulle meeldib, see ongi eestvaates see, mille peale sa võid öelda: jah, see on Allroad, mitte lihtsalt A6. Kogu autole on plastmassimees ringi peale teinud ja pöidla taevasse sirutanud, teatades, et maasturdamine on seks korraks lõpetatud.
    Sisu on Audil alati hea olnud. Ei ole eriti kohti, kus paneks näpu peale ja teataks, et oot-oot, Müllerid, tulge nüüd siia ja vaadake, mis jama te teinud olete. Interjööri peale võiks Audi disaineritele alati bratwurst'i välja käristada. Sisu on soliidne ja asjalik.
    Kirutakse küll seda nupukest, millega menüüdes tuleb tuisata ja autole sobivad seaded leida, kuid see tahab lihtsalt harjumist ja pärast paari päeva saab igaüks sellega hakkama.
    Proovisõiduauto kapoti all tuksus viimasel ajal sakslaste firmamärgiks saanud diiselsüda. Paljud võtavad kätte ja sõimavad diisleid ülbe irve näol traktoriteks. Eks sõimake, kuid tundub, et tulevik on diislite pärusmaa. Kehvaks ei saa nimetada ka Allroadi kolmeliitrist turbodiislit, mis tuima jõuga veab igal kiirusel paremat jalga liigutades kõik sõitjad armutult istmesse. Kiirendust ei saada mingi diisli lärin, vaid mõnus V6-mootori urin, mis paneb küsima, ega see ikka mitte bensiinimootor ole.
    Juhitavus on Audil Quattrole omaselt hea, ainult tõstetav-langetatav vedrustus on kuidagi tuim. Ei tea, mis tulevärki ma kurvides lootsin, kuid ükstapuha mismoodi ma selle autoga kurvi läksin, toodi see tuima näoga kindlalt välja. Ka kruusal sai kurvilisemat teed proovitud - ei ole kohta, kus saaks viriseda.
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Facebooki emafirma ületas ootusi ja valmistas pettumust üheaegselt
Facebooki emafirma Meta teatas kolmapäeval oma esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute ootusi. Samas avalikustas ettevõte teise kvartali prognoosi, mis valmistas investoritele pettumust ning viis aktsia pärast börsi sulgemist üle 10% langema, vahendas Yahoo Finance.
Facebooki emafirma Meta teatas kolmapäeval oma esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute ootusi. Samas avalikustas ettevõte teise kvartali prognoosi, mis valmistas investoritele pettumust ning viis aktsia pärast börsi sulgemist üle 10% langema, vahendas Yahoo Finance.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Savisaare sõnul oli tema Tallinna tööots rohkem hobi
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.