Tallinn tahab heategevusüritused vabastada reklaamimaksust

Mariliis Pinn 10. oktoober 2006, 13:45

Tallinna linnavalitsus plaanib
heategevuskampaania "Koos on kergem" reklaamide ning heategevusürituse "BIG
Match Show" reklaamide välireklaamkandjatel eksponeerimiseks JCDecaux Eesti
OÜ-le reklaamimaksuvabastuse anda, teatas linnavalitsus.

"Koos on kergem" reklaamide tellija on A-Selver AS, kes korraldab heategevuskampaaniaid Tallinna Lastehaigla toetuseks vajalike aparaatide muretsemiseks alates 2003. aastast. Käesoleval aastal korraldatava heategevuskampaania "Koos on kergem" eesmärk on kutsuda inimesi ja koostööpartnereid laste tervishoiu parandamisele kaasa aitama.

Tallinlasi kutsutakse osalema A-Selver AS-i kaupluseketi koordineeritavas heategevuskampaanias, mille eesmärk on osta Tallinna Lastehaiglale enneaegsete vastsündinute jälgimiseks vajalik kuvöös. Klientidel on võimalik osta heategevuskuponge või teha annetusi korjanduskarpidesse, lisaks annetab A-Selver AS Tallinna Lastehaigla toetuseks määratud summa igalt kliendi ostult.

Heategevusürituse "BIG Match Show" reklaamide tellija on Balti Investeeringute Grupi Pank AS ja MTÜ Eesti Koeraomanike Selts, kelle koostöös toimub 22. oktoobril Tallinna Lauluväljaku siseruumides heategevuslik koertenäitus "BIG Match Show". Üritusest sadav tulu annetatakse Tartu kodutute koerte varjupaiga abistamiseks. Kõnealusest üritusest on korraldajatel soov luua iga-aastane traditsioon.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. October 2006, 13:50
Otsi:

Ava täpsem otsing