Hansapank suunab Eesti ärikultuuri

11. oktoober 2006, 07:38

Suurpank on 15 aastaga muutunud
firmakultuuri tähtsaimaks mõjukeskuseks, kirjutas Ärileht.

Sellise ambitsioonika väitega nõustuvad ka hansapankurid ise. Endine pangajuht Indrek Neivelt toob ühe näitena Hanspanga poolt maale toodud lameda organisatsioonikultuuri. Mõjukust suurendab kindlasti fakt, et pangal on miljon eraisikust ja 60 000 ettevõttest klienti. Nii otseselt kui ka kaudselt on kujundatud nende mõtteviisi.

Pangast on aastatega läbi käinud tuhandeid töötajaid. Hansapangaga seonduv on pikka aega olnud üliõpilaste lõputööde üks lemmikteemasid, nii nagu koht Hansapangas lemmiktöökoht. “Eeskuju ja pedagoogi ideoloogia autoriks võib pidada Hannes Tamjärve,” meenutab Neivelt.

Pangajuht Erkki Raasuke, kes on pangas töötanud 13 aastat, ütles, et kui ta midagi kahetseb, siis seda, et Hansapangas on üksteise teretamise komme hakanud kaduma.

"Loomulikult on kohti ja üritusi, kus pean kohal olema mitte sellepärast, et mind on sisuliselt vaja, vaid seetõttu, et näidata: “Näe, Raasuke on siin. See üritus on tähtis.” ," rääkis Raasuke.

"Avalikkuse ees on kord läinud aastatega pigem rangema suunas. On selge, et seltskonna ajakirjad on ei-ei-ei. Kui napsu tahan võtta, siis suvalisse baari ei lähe. Üks isiklik asi, mille suurema avalikkuse tähelepanu alla sattudes olen avastanud, on minu nägu. Minu näo iseloom nimelt tleb, et olen morn ja väsinud. Tegelikult muidugi nii ei ole, see on lihtsalt minu omapära," rääkis pangajuht.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
11. October 2006, 08:31
Otsi:

Ava täpsem otsing