Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Diiselmootoriga Lexus - geniaalne

    Lexus IS on nii ehk naa mõnus ja ilus auto, nüüd pandi sellele ka diiselmootor. Karm lüke, sest kui paljud Lexuse kliendid ostavad endale diiselmootoriga auto?
    Ma arvan, et mitte ükski või noh, võib-olla kaks. Ei, see ei tähenda seda, et ma arvan, et neid ISi diiselmudeleid ostetakse ainult kaks. Ma arvan hoopis, et neid hakkab märksa rohkem minema, kuid kliendid tulevad mujalt, näiteks kallima Toyota Avensise või mõne muu auto juurest. Neli ja poolsada tuhat krooni on selline piir, kus on karmi diiselmootoriga pereautod. Kas Avensis või Lexus IS… hmm, paneb mõtlema, mis?
    Välimuselt ei erine bensiini ja diiselmudel millegi poolest. Varustustasemed on samad ja uksed on ka ikka külgedel ja lingid väljapool olemas.
    Sisemus on samuti sama nagu bensiinimootoriga mudelil. Üks pisike erinevus on küll üldises mõttes. Nimelt ei saa ikka veel Toyota kontsernis 177hobujõulisele diiselmootorile automaatkäigukasti osta. Ise nad on pidevatele küsimustele, millal tuleb ja saab, vastanud, et üks hea asi korraga ja natuke kannatust, küll see automaat ka lõpuks tuleb. Rahvuselt perfektsionistid peavad ju kõik kõige parema tegema. Tagaistuja jäme talvesaabas ei mahu endiselt esimese istme alla.
    Samuti ei käi maha tagumise istme seljatugi. See viimane on muidugi päris tugev argument suvalise peresedaani või universaali kasuks.
    Milleks siis seda tagumist istet ja uksi üldse vaja on? Panin viis täiskasvanut autosse ja läbisime üle kahesaja kilomeetri.
    Nurinat ma küll tagaistmelt ei kuulnud. Nimetati hoopis, et päris mugav ja pole hullu midagi.
    Kui pidevalt mingit suurt ja pikka kraami vedada pole vaja, siis saab ka ilma suuremat sorti lapsevankrita pere selle autoga hakkama.
    Juhitavus on ISile omaselt suurepärane. Veojõukontroll täielikult maha ei tule, kuid selle vastu on keegi juba rohtu leidnud ja teatud järjekorras nuppude vajutamisega saab ka selle vidina välja lülitatud, et tõelised kiirestisõitmise fännid saaksid lõpuni selle auto võimalusi nautida. Diiselmootor on juba Avensiselt tuttav jõuline, kuid kütuse tarbimise harjumustele omaselt ökonoomne. Päris lennukiks autot nimetada ei saa, sest lõpuks on väike keskklassi masina kaaluks üle pooleteise tonni.
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Balti aktsiad jätkasid tõusulainel
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.