Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
ÄP 5 aastat tagasi: Frederiku kampaania pole Viru Õlu aidanud
Viru Õllel ei lähe Eesti ühe kallima reklaamikampaaniaga turule tulnud Frederiku õlle müük sugugi libedalt, kirjutas Äripäev viis aastat tagasi. Hoolimata madala hinnaga müümisest, ei ole Viru Õlle turuosa aastaga kasvanud.
Suvel turule tulnud Frederiku õllega oli Viru Õllel plaan haarata 20 protsenti õlleturust, kuid praegu on ettevõtte käes 10 protsendi ringis turust ehk sisuliselt sama palju kui mullu.
Frederiku turule toomiseks kulutab Viru Õlu 10 miljonit krooni, mis on üks seni kallimaid kampaaniad toote turule toomiseks Eestis. ASi Viru Õlu müügidirektor Härmo Põlluvee tunnistas, et hinnasõda on väga raske ning ettevõte on sunnitud oma toodangut nullkasumiga müüma.
Hetkeseis: Õlletootjate liidu andmetel on Viru Õlu turuosa praegugi samas suurusjärgus kui enne Frederiku tulekut. Tänavu esimesel poolaastal vähenes Viru Õlu turuosa 9,1%ni, 2005. aasta esimesel poolaastal oli see 14%. Turuliider on Saku Õlletehas 46,5%ga, järgneb A. Le Coq Tartu Õlletehas 36,9%ga.
Autor: ÄP