Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Internetiarvet ei saa maksta - netti pole ju
Kolides maalt linna, seisin valiku ees, millist internetiteenust uues kodus kasutama hakata. Kui aus olla, siis ega televisioon mind eriti huvitanudki, otsisin ikka võimalikult head internetiühendust võimalikult väikese raha eest. Parim valik seadmete ja kõige muu poolest tundus Elioni DigiTV.
Iseenesest on kõik tehtud nii, et oleks võimalikult mugav kasutada. Kodune WiFi-seade oli hinna sees, mis on mulle väga oluline, sest ei viitsi ma ju tööarvutiga ühes ja samas nurgas istuda, vaid lösutan ikka siin ja seal. Juhtme kaasas vedamine oleks suhteliselt tüütu.
Kõik olekski mugav, kui mul oleks vaid internet, mille kaudu maailma vaadata. Pidev ühenduse kadumine või selle väga aeglane tiksumine pole küll see teenus, mida ma tahtsin. Rekord oli viisteist katkestust ühe päeva jooksul.
Nüüd saatis Elion koos Nokiaga kirja, et vabandavad ja teevad mulle aasta lõpuni põhipaketi välja. No tore, eks ma kannatan siis aasta lõpuni, kuid miks oli kirjaga kaasas arve digiTV sissepanemise eest? Miks ma peaksin maksma 433 krooni teenuse sisselülitamise eest, mida ma praktiliselt kasutada ei saa?
Noh, ega vahet pole, ma ei saa seda arvet maksta, mul pole ju internetti.