Pühapäev 4. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Põhjamaalastele tutvustatakse 15 miljoni krooni eest Eesti spaasid

Annika Matson 19. oktoober 2006, 17:22

Sel nädalal algas Soome, Rootsi ja Norra
telekanalites ning ka veebis kampaania, mis kutsub Eestisse spaa- ja
linnapuhkust veetma. Kampaania kogumaksumus on 14,7 miljonit, millest EAS kattis
9,1 miljonit krooni, teatas EAS.

Kampaania korraldajateks on Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) koos laevafirmaga Tallink ning lennufirmaga Estonian Air.

„Eesmärgiks on köita 25–50aastaste kultuurilembeste ja spaa-huviliste põhjaeurooplaste tähelepanu ja suurendada nii külastuste arvu väljaspool turismi kõrghooaega,” sõnas EASi juhatuse liige Ülari Alamets.

„Tegu on esimese selletaolise riigi ja erasektori suuremahulise ühiskampaaniaga. Koostöö oli hea, tugevdas kampaaniat sisuliselt ja võimaldas kokku hoida rahaliselt. Niisuguse hea praktika kordamist kaalume kindlasti ka edaspidi,” lisas Alamets.

Soomlaste arv Eesti majutusettevõtetes on viimasel kahel aastal vähenenud ning arvestades, et valdav osa soomlastest on Eestis käinud, on kriitiliseks teguriks motiveerida neid külastama uusi paiku.

Rootsis ja Norras peetakse Eestit reisisihtkohana huvitavaks pigem vanematele inimestele ja teadlikkus on väike. Samas on Eestis käinute rahulolu Eesti-reisiga kõrge ja neist tahab siia reisida võrreldes mittekäinutega ligi kolm korda rohkem inimesi. Kuna Eestit külastanud segmendi osatähtsus on väga väike (üle 15-aastastest Rootsi elanikest on Eestis käinud 12%, Norra elanikest vastavalt 7%), on nende riikide puhul kriitiliseks teguriks kliendibaasi laiendamine.

Nii spaa- kui ka linnapuhkust reklaamib eraldi klipp, kumbki 20 sekundit pikk. Neile lisaks tutvustatakse Estonian Airi ja Tallinki teenuseid.

Soomes jooksevad klipid kanalites MTV 3 ja Nelonen; Rootsis on selleks Kanal 5 ja TV 4, Norras TV 2, TV 3, TVN ja Discovery. Kanalite valikul on arvestatud, et jõutaks võimalikult suure osani sihtgrupist.

Klippe toetavad ettevõtjate pakkumised peamisel Eestit kui reisisihti tutvustaval veebilehel www.visitestonia.com, mida on kokku 40. Esindatud on peamiselt Tallinna, Haapsalu, Kuresaare, Tartu, Pärnu ja Ida-Virumaa ettevõtjad. Linnapuhkusega seotud pakkumisi on 22, spaapuhkusega 18. Lisaks on saadaval Eesti arengut ja turismivõimalusi tutvustavad tekstid.

Veebilehel toimub ka tarbijamäng, mille auhinnad on välja pannud Eesti SPA Liidu liikmed, Tallinna Ettevõtlusamet, restoran Peppersack, Tallink ja Estonian Air. Kokku loositakse välja 20 reisi kahele Eestisse, neist 14 spaa- ning 6 linnapuhkust.

Kampaaniaga soovitakse saavutada Eestit kui reisisihti tutvustaval veebilehel 50 000 unikaalset külastust kampaania sihtturgudelt. Samuti oodatakse turistide arvu kasvu sihtriikidest kuni 20 000 võrra.

Kampaania Eestit tutvustav osa teostati Eesti kui reisisihi tuntuse suurendamise programmi raames, mida kaasfinantseerib Euroopa Regionaalarengu Fond. Koostöö tulemusena Estonian Airi ja Tallinkiga saavutati eetriaja ostul allahindlust kuni 56%. Reklaamiklipid on Norras ja Rootsis eetris kaks ja pool ning Soomes neli nädalat. Veebipakkumisi kuvatakse kuni aasta lõpuni.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
19. October 2006, 17:21
Otsi:

Ava täpsem otsing